En Stor Mellan Popcorn

Jaha...så var jag fast här i Götet två extra dagar...great! Thanx to my klumpighet.
Att missa flyget är sådant som händer på film, inte något man själv måste genomlida. Fast egentligen missade jag inte flyget sådär att jag skrek efter en taxi, åkte till flygplatsen "så fort som lagen tillåter", sprang till in-checkningen som sa att "planet lyfter om en minut- spring så kanske du hinner", gjorde som kvinnan sa åt mig men hann precis fram för att se planet lämna Landvetter flygplats.
Jag hade nämligen kollat fel gällande när jag just skulle checka in... Hehe. Så här är jag nu, helt pank men åtminstone med en flybiljett hem på tisdagmorgon för 847 riksdaler.
Toppen...jag har gjort av med över tretusen kronor på fyra dagar.
Ny frisyr- Glöm det
Tatuering- Glöm det
Systemkamera- Glöm det
Övriga inköp- GÖM DET!
Jag är absolut absolut pank och kommer vara snåljåp tills julafton...möjligtvis att jag gör en tatuering ändå då jag fått min lön. Men sen ska jag inte lägga ut mer pengar. Får helt enkelt stanna i Spöland resten av sommaren.
Nöjen- GÖM DET

Annars så har Göteborg  och U2 varit helt underbart...men den historien tar jag då jag kommit hem (välbehållen). Ska se Lotta på Liseberg ikväll i alla fall.
Seya någondag-hoppas jag

Kommentarer
Postat av: Anna

Vänta nu, om biljetten kostade 847, hur kan det då blivit tre tusen?

Antar att du inte hinner hem till musik vid havet heller

2009-08-03 @ 15:39:53
Postat av: Alina

godmorgon! hehe lite sent kanske men. Allt bra med dig? =)

2009-08-03 @ 15:54:25
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Sofia

men jag shoppade ju annat och en massa bajs!

Neeehh..eller vet ej för jag minns inte när det är..var det idag/igår?

2009-08-05 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0