Torskar Du Finns Ingen Förmildrande Omständighet

Näpp. Det blev inget kungeri för min del. Jag hade i och för sig ett val, att ta bussen in till stan, från stan till Sävar och därefter samma tur hemåt (fult ord..stavas det sådär? ser jättefult ut...hmm..), vilket jag, min plånbok samt mitt bankkonto vänligt men bestämt avböjde.
Jag hade kunnat dra dit med min moder, men det visade sig tyvärr att hon hade tandläkartid. Så istället för niga inför kungaparet så spenderade jag eftermiddagen i Vännäs. Kände mig riktigt schangdobel där jag gjorde ärenden hos banken, tandläkaren, matäffären samt posten (Visserligen satt jag bara i väntsoffan hos tandläkaren medan mamma härdade pinan, läste Kalle Anka och kollade på Extreme (Scream) Home Makeover- vilket som vanligt var väldigt emotionellt och jag var tvunget att fokusera på Kalle Anka så att jag inte skulle få för mig att gråta).
Nu har jag äntligen ett VISA kort, bye bye barnsliga Maestro, Sofia är nu medlem i de riktiga- grabbarnas-handlings-klubb! Kommer även få en internetanvändare där på handelsbanken- vilket stort steg in i mogenheten. Det är precis sånt här som är sunt för själen...Som svensk musik!
Jag lyssnar nästan bara på svensk musik. Det är skumt för jag har inte direkt varit ett stort fan av det svenska språket. Men nu är det de svenska artisterna som får glänsa på spotify. Allt från En Sån Karl till Bängen Trålar. - Tack vare detta har nu även Gabbumonen tagit del av Nationalteaterns progressiva rock. Kolla Kolla spelas för fulla muggar!
Ahh, glad att jag kan komma med något gott till hans vilsna musiksjäl. Utan mig skulle han helt klart ENBART lyssna på Olindas PlayboyBunny.
För att förstärka att jag är påväg någonstans så kan jag meddela att jag övningskört hela TVÅ gånger nu. Och fan i mig, jag är grym! Inga problem alls.. möjligtvis bara då jag ska tvingas göra något som jag inte fått information om.
Nåväl nåväl. Är måttligt brun nu, redo att börja skolan.
Hej Teater! Hejdå Naturkunskap B...dig ska jag inte studera(- bara om det behövs på journalistutbildningen.)
School's back from summer- YEAH cool jag är. Hejdå Alice Cooper.


Kommentarer
Postat av: Anna

Mamma stod en meter från KRONPRINSESSAN VICTORIA.

2009-08-19 @ 20:10:56
Postat av: Anonym

Din mamma är KUNG

2009-08-21 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0