Ogudligt

Nu tar jag bort mitt gula nagelack och byter ut färgen till hemmafrurosa. Fint. Men jag gillade mitt gula väldigt mycket, dock efter en heldag, plus kväll, på jobbet blev det väldigt slitet och jag kunde inte sluta pilla på det. Jag borde lära mig använda aceton, men när jag väl förmår mig att ta fram flaskan ur badrumskåpet inser jag att det endast är kvar nagelack på tre fingrar av tio (alltid lång, ring och pek-fingret på vänsterhanden).
Har ont i ryggen så hemmafrunagelacket kommer passa mig utmärkt eftersom min kropp är lika slö som en. Bortsett från att min värk kommer från arbete från ett jobb- inte av att plocka ut bullar ur ugnen.
Känns inte helt fel att tjäna 800 kr sådär på vilken vanlig måndag som helst.
Jag antar föresten att ingen av mina vänner lyssnade på Christer i P3 idag. Synd för er för mamma ringde nämligen in och var med på talangtävlingen! Har din mamma gjort det va? Nää just det! Ägd.
Gå in på P3's hemsida och lyssna (dock är hon lite pinsam, men det är ju alla mammor och sen är hon ju invandrare med så det blir extra charmigtpinsamt.) jag orkar nämligen inte länka.
Sen förstår jag inte hur man kan missa världens bästa radioprogram? Jag kan dock erkänna att jag faktiskt gjorde det, jag hörde inte min mamma live. Men jag hade ju ett jobb att sköta.

Kommentarer
Postat av: Paragrafryttaren

Det är direkt avrättning på folk som skriver "OgudLigt" så du vet.

2009-08-25 @ 20:36:59
Postat av: Sofia

paragrafryttaren sitter på för höga hästar anser jag. vad fanken menas?

2009-08-25 @ 20:43:07
Postat av: Anna

Kanske att det ska vara "ogudigt"? Jag vet inte säkert men..

2009-08-25 @ 21:29:24
Postat av: Paragrafryttaren

Huvudet på spiken Anna!

2009-08-26 @ 19:09:11
Postat av: ParagrafSofia

ursäkta mäeeej men hur tusan vet du att det inte är ogudLigt? det är ju så man säger! inte ogudit! låter ju fett fult!

2009-08-26 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0