I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight

Bläääh. Jag vill gå ut men här sitter jag bara och skriver ÄNNU ett blogginlägg.
Jävla pengar.
Jag vill ut ut ut ut och ha kul kul kul.
Spöland är inte the place to be ikväll..I know it.
Nu har jag i alla fall övningskört klart för kvällen- vilket gick jäkligt bra! Fick till och med göra lite "överkurs", nämligen backa mellan koner. Inte illa minsann. Pappa tyckte det gick hyffsat eller ja..minus ett litet missöde som hände. Men jag är ju bara mänsklig och sen är pappa aningen seg på att förklara och lite väl skrytsam när det gäller hans egna talanger gällande bilkörning.
Nu antar jag att jag ska tråka, läsa, kolla på film och vara själv (om jag inte hör av mig till Ninakanin). Har gjort en fin liten spelningslista- som definitivt är party -så jag kan sörja att jag är här själv, medan jag egentligen bara vill dricka Mojitos och dansa.
Som plåster på såren ska jag på pokerkväll i Vårby gård (i alla fall nästan) imorgon.
ps. Bäst att byta namn på bloggisch, IGEN. Nu när hösten är här. snopp.


Vad är Robert Pattinson och Zac Efron jämfört med dessa Män?
De är vad jag kallar karlar.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså Johnny.. JOHNNY! Han. är. agdfhesihoshjdj.

2009-08-22 @ 11:38:58
Postat av: Anna

Fan, mitt namn försvann.

2009-08-22 @ 11:39:19
Postat av: Soöfia

Namnet försvinner jämt för mig med! man måste skriva det, EFTER att man skrivit kommentaren..typ!

Johnny- när jag googlade honom så smälte en bit av mitt hjärta

2009-08-23 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0