Du Kan Inte Först Ge Så Mycket Och Sen Plötsligt Sluta

Nu har jag bakat, synd att toppen av den falska toscakakan (eller vad den nu heter) blev lite bränd. Men nog är den ätbar, jag har alltid varit en höjdare på att baka och laga mat. Fast nu kommer Anna troligtivs dra upp den där gången hennes föräldrar anförtrodde sig till mig och lät mig sköta om bröd i ugnen, som jag då eh..råkade bränna...
Nåväl, här ligger jag åter i sängen och läser  gamla skolarbete. Jag tänkte att det är bäst att ladda upp nu när slutet närmar sig.

"Det finns helt enkelt två olika sorters bussmänniskor, de som stör och de som undviker alla som kan tänkas störa. Inte konstigt att mer än hälften av alla personbilar som åker hem från stan där vi fyra halv fem på eftermiddagen bara har en person i bilen, en ensam förare som smaskar på en kexchoklad, sjunger högt till Rockklassiker på radion och behöver aldrig slänga en tanke på att samtliga av dessa beteenden skulle störa 89 % av passagerarna på fullsatt buss. "

När jag läste  denna krönika slog det mig att vi inte kommer ha Leif mer. Jag tror jag vill gråta. Detta är oerhört sentimentalt och jag känner ett stygn av sorg i mitt hjärta. Det här får inte vara sant. Jag har trängt undan det hela sommaren och även under skolan hade jag inte riktigt insett det faktum att han inte är min lärare längre.
Det är kanske lite skamligt att jag ligger här i sängen och tänker på min lärare, men sanningen är den att han inspirerat mig på många sätt. Och det här. Det är bara inte rättvist.



Gabbo - Susan boyle,

Jag- Hon är inte med i Harry Potter längre
G-   Va?

J- Hon har bara försvunnit

G- Va?

J- Ja hon med sorteringshatten i harry potter

G-  Vart fick du det ifrån? Är hon med där?

J-  Ja det är hon ju

G-  Susan boyle Hon är ju med i Brittian got talent
J-  Hahahahha Hahahha. Jag menade susan boone!


Kommentarer
Postat av: yo

leif is teh shiet, kommer sakna honom när vi sitter där och smörar för carina...



och sommardroskan låter ju nice :) jag har inte varit ute nån gång i sommar så jag borde typ fara dit :P

2009-08-12 @ 19:19:47
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: Anna

Leffie.. :(

2009-08-12 @ 22:25:20
Postat av: Sofff

må våra öden korsas i framitden

2009-08-16 @ 17:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0