Dagens

Lönebesked: 8350 kr
Arbetstimmar: 5
Skoltimmar: ca. 5
Humör: Munter.
Kläder: Svart linne med ett "snyggt" märke efter strykjärnet, samt en tyllaktig kjol som jag alltid tror jag går omkring och blottar baken med- omedvetet förstås. Sen har det aldrig hänt..hoppas jag..
Frisyr: Vem tusan bryr sig? (ändå är det jag som hittar på de här punkterna själv)
Överaskanade förtäring: Husman med messmör (som var löljigt gott)
Motion: Cykling till vby på morgon, 5 km, cykling hem från vby på kvällen, 5 km.
Misslyckande: Missade bussen och kom därmed tjugominuter försent till jobbet, när det egentligen var tänkt att jag skulle komma en kvart tidigare. Fick på så vis betalt för att sitta i en bilkö i en omysig buss.
Nyhet: Regina Spektor spelar på Cirkus i December.
Snyggaste person: ....svårt...har inte sett någon snygg..säger eh...äsch what the...
ahhah eller vänta! RUDOLF! AHAHA! skoja ba! kom på en snygging nu btw, men farligt att nämna här hehe.
Roligaste: Uppsvällda ansikten av gråt.
Avlappning: Liggandes på ett bord med plastfolie och gips i ansiktet.
Onda tanke: Att sno tejp och sax av en etta. Han upptäckte det dock och använde en röst som på något vis fick mig att tolka honom som om han ville vara mer överlägsen än mig. Jag blev irriterad såklart men sa klart och tydligt att jag inte ville bli ovänner. Han skrattade bara. Jag log och kokade inombords.
Goda tanke: Hur jag ska värna om miljön.
Låt: Brev till 10:e våningen
Vilja: Fara på POPAGANDA i helgen, men det vore såklart för mycket begärt

Och sist men inte minst DAGENS YOUTUBEKLIPP från min favorit blogg
"Att vara Charlie Schulmans pappa".
(när jag ser den känner jag liksom saftigheten i munnen, längtar efter kräftor att suga på!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0