Var Hälsad Morgonstund!

Känner mig konstigt pigg. Jag borde vara helt slut efter igår, då jag jobbade åtta och en halv-timme, där efter var jag på gymmet i en timma, duschade och försökte sedan skriva mitt bröllops tal (men det enda jag åstadkom var rubriken) för att avsluta kvällen med att se den nyinhandlade Män som hatar kvinnor.
Filmen var faktiskt riktigt bra- jag använder uttrycket "faktiskt" eftersom jag aldrig förväntar mig att svenskafilmer ska vara bra. Dock hade de ändrat ganska mycket från bokensstroy, men visserligen så gjorde det den inte sämre.
Nåväl, dags att förbereda skoldagen. Jag måste verkligen ta itu med mitt rum när jag kommer hem. Jag kan knappt ta mig fram till sängen utan att drunkna i tusentalskläder som drar ner mig i röran likt de där inferierna (eller vad de nu heter) i Harry P. Har en massa viktiga papper i all den där röran som jag måste få fram, som bla. min valblankett till krykovalet. Det kommer bli rena rama Indiana Jones äventyret! (Sen fattar jag inte att Indiana är ett namn. Vadå är det Harrison Ford som heter så eller vadå?)








Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå, alla som är ett äkta Idiana Jones-fan vet ju detta: Han heter egentligen Henry Jones Jr. efter sin pappa som också heter Henry. Men hans pappa kallar honom för Junior i filmerna. Indiana hette deras hund. Men av någon anledning så kallas han så också, men jag minns inte om det framgick.

2009-08-31 @ 17:15:41
Postat av: Sofia

antecknar

2009-08-31 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0