Vi Går Upp På Sociala, Sen Går Vi Ner På Systemet

Låter lite som en alkoholist nu när jag tänker på denna rubrik, samt föregående. Vilket ni definitivt inte behöver vara oroliga över. I can hold my liquor!
Slapp dag idag. Övervägde om jag skulle ha på mig pyjamasen hela dagen eller om jag skulle besvrära mig med att klä på mig. Jag valde tillslut den andra alternativet.
Nåväl, läste ut Harry Potter och dödsrelikerna. Trots att detta var andra gången jag läste den så grät jag i floder när Snape dog, när striden började och...eller oj! Tänk om det är någon stackare som inte alls läst boken och så sitter jag här och avslöjar allting....I alla fall...eh...jag grät floder. Första gången kom det bara någon tår men nu kunde det som inte ta slut. Jag är väl helt enkelt inte lika känslig när det kommer till engelska.
Nu när den boken är överstökad så fortsätter jag läsa Flickan Som Lekte Med Elden ( som jag läst lite halvt som halvt medan Gabbumonen gömt undan Harry P för mig).
Riktigt läslus jag blivit! Har nästan fallit tillbaka i mina gamla vanor och läsa som en tok. Hade nämligen blivit slapp på det, men nu attan ska jag läsa så ögonen tåras!
Tar dock en liten paus nu, ska se färdigt Mystic River och äta.

Måste bara tillägga att jag är och förblir besviken på J.K Rowling om hur ond och ful hon beskriver Draco..Draco som jag haft en förälskelse i sedan jag såg honom för första gången.





 


Kommentarer
Postat av: sara

tack för den.

2009-08-16 @ 18:36:11
Postat av: fippe

"I can hold my liquor!" tss!

2009-08-17 @ 08:12:11
Postat av: Anonym

Förlåt :(

OCH KAN JAG JU VISST!!!!!!!!!! det där var ju bara pinsamt........jag ångrar mig...det var fejk..eh...

2009-08-18 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0