Lovar Härmed Bli En Aktiv Bloggskrivare- Som Alex Schulman

Jag vet. Jag vet. Jag vet.
Jag måste vara mer aktiv på den här bloggen. Sällan jag uppdaterar två gånger/dag eller att jag ens skriver ett inlägg varje dag är ju ett mirakel. På någotvis skriver jag ALDRIG på fredagar...Så nu ska jag göra upp ett mål- nästa fredag ska jag skriva ett blogginlägg. Annars lovar jag att..eh..bada naken i vindelälven..typ.
Är i alla fall måttligt glad där jag sitter i mitt nystädade rum (tack vare Ninas visit här igår så tog jag mig an röran- har dock ett vagt minne att flertal av kläderna som legat på golvet slängdes helt utan eftertanke i tvättkorgen). Kalla mig ond, men jag är så glad över att Tove fick lämna idol. Två värdiga fruktansvärt imponerande artister är nu kvar med stort A. Spelar faktiskt ingen roll vem av dem som vinner. Thank you swedishpeople for letting Calle Kristiansson stay!

Ja jag vet, jag suger på engelska. Det är som att all engelsk kunskap jag en gångt ägt tynat bort. Sådär som snön gör på våren, tillslut är det bara vattenpölar kvar av alltihop. Tänk, vad kommer hända när det väl blir sommar? Det blir Hej då trespråkiga människa...
Min spanska har till och med blivit ringrostig. Jag vet inte om det var den höga musiken eller min sega hjärna som gjorde att jag hade svårt att förstå spanjorerna från gårdagen. Dock kan jag försvara mig med att jag och spanskslang inte är de bästa av polare. Chilenare som jag är...




För alla er förälskade par där ute har jag gjort en spotifylista med kärlekslåtar. Pussas inte för mycket nu när ni lyssnar här.


Kommentarer
Postat av: Camilla

ja tacka tacka gud för det :D haha skulle nog inte klara mig utan ;)



tack sötnos, jätte skönt att vila! :) allt bra med dig?♥

2009-12-05 @ 14:46:05
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, du är inte ond för att du är glad att Tove åkte ut :P Jag är också glad för det, haha :P Tjejen är jättesöt och har utstrålning, men hennes röst är inte den bästa.. Den går verkligen inte jämföra med Eriks och Calles pipor iaf!



Härligt med kärlekslistan, kanske får lyssna på den ikväll då, jag och Dennis har precis hämtat förlovningsringarna och firar dessutom tre-årsdag (visserligen tre dagar för tidigt, men det är inte så lätt att fira på tisdag, hehe) :D

2009-12-05 @ 15:54:18
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: Jorå! :D



Ja typ samma här :D Kommer bli en riktigt bra final!

2009-12-05 @ 16:17:21
URL: http://ionas.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: min header är tagen i en skid ort som heter Stöten (: Jag gick ut HUR LÅNGT SOM HELST för att komma dit :P <3

2009-12-05 @ 17:06:49
URL: http://nawat.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Precis ;)



Ja, Krunegård skulle kunna vara med på skivan, bra tips! :D.

Haft en bra lördag hoppas jag :)

2009-12-05 @ 18:33:33
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in=)

2009-12-07 @ 14:58:02
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0