Skulle Få MVG I Särpräglad Karaktär

Idag efter skolan spatserade jag och Linnea runt på stan som övriga männsiskor klädda i halsdukar och tjocka vantar (dock är mina vantar prydda med märkliga bollar som hänger ner, förstår inte vitsen så jag kommer förmodligen ta till saxen). Julklappsexpert som jag är hjälpte jag ynglingen med att handla julklappar till klass respektive vänner, vilket såklart ledde till glada miner, vilket jag även tror mottagarna av paketen kommer att uppnå.
Själv sökte jag efter ett par vinterskor. Mina rosa käng-liknande är inte de mest perfekta i alla lägen så behovet av ett par svarta skulle inte sitta helt fel. Var dock inne i varendaste skobutik i detta lilla centrum utan vidare resultat. Stod dock i kassan på 59an med ett par mysiga mockaskor, var helt säker på att detta var The One And Only. Oturligt (eller kanske inte) så berättade biträdet att de inte var vidare vinterskor, eftersom mocka inte tål att bli blöta. (vilket jag visste men ville se ett ljus i detta skomörker) "Dem är mer höst-och-vår-skor". Varför de säljer höst-och-vår-skor nu då snön begraver oss levande kan man ju ifrågasätta.
Nåväl, får väl kika på mellandagsrean. Tvivlar dock på att storlek 36 ens existerar längre. De har nog raderat den storleken från världskartan där 40:orna regerar.


Äntligen har jag fått igen mappen med bilder jag tagit, som jag mist från skoldatorn. Eller mist och mist, de hade tagit bort rättigheterna för mig att ta del av mina egna verk.
Bilderna var samtliga oredigerade, men Linn är fortfarande lika snygg, snygg som midgårds snyggaste tjej bara kan bli.








Följ med fjärilar och fåglar som du ser
Kasta allting som du inte vill ha med
När vägen går isär och floden blir ett hav
Låt din stjärna visa vilken väg du ska

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha aa det var lite roligt :)



tack gumman!

det blev ingen teater :(

2009-12-16 @ 20:48:06
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: Nej ja gjorde inte det :/ Dom var allt för svåra att få på tyckte jag :p

2009-12-16 @ 21:03:43
URL: http://ionas.blogg.se/
Postat av: Ciiz

hahah tack så mycket :D aaa den är faktiskt jävligt snygg :P. Din med :)

Aaa bounty är gott

2009-12-17 @ 18:20:02
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: japp det gör jag :>

2009-12-17 @ 18:31:22
URL: http://ionas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det blev ingen teater för att vissa av dem som skulle uppträda var sjuka :/



hehe jag bor en bit utanför sthlm bara :P

2009-12-17 @ 18:43:30
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0