Suit-Up, IN MY ASS

Hej jag är en artonåring som är:
- sjukt trött
- fånig eftersom jag inte kan sluta le (med öppen mun) under Bonde söker fru's hela programtid
- sugen på chips (helst med dip, trevligt sällskap- som inte gillar chips, och en romantisk komedi)
- Arg, jättejättearg som en varg som är suuur. Jättejättejättearg som ett odjur som ätit citrooo-oon. Jag är arg, som en explosion.

Nej okej Supersnällasilversara, jag snodde din signatur utan att riktigt känna den ilskan, men irriterad är jag i alla fall. Ledsen att alla läsare nu måste genomlida en bitterhet av högsta grad, men det är risken man får ta när man har med mig att göra. Har på sista tiden nämligen blivit allt mer pessimistisk. Som om en lite mer djävulsk version av Ior tagit över min kropp. Dagens surhet handlar om den oerhört vedervärdiga dagen (idag) som några finurliga flickor (dock okända i mina öron och troligtvis ögon) på Midgårdskolan arrangerat.
Idag skulle nämligen vi elever klä upp oss i våra finaste kläder, tyllkjol, pärlörhängen, silkeshandskar, smoking och machettknappar- rubbet! Klä upp er! Tänk bal, champagne och kontrabas.
"Åh så kul", tänker du.
Och kanske skulle jag tänkt likadant, om det inte vore för att det är så typiskt Midgård. Så typiskt Midgård att vilja vara speciell, uppfinningsrik och frimodig. "Nu ska vi ha så kuuuul", tänker de som kom på idén och ler ett brett leende. Jag däremot är surmulen, tar på mig svarta kläder och ger balfolket dödande blickar.
Varför ska ni hålla på med sånt här? Varför vill ni förvandla oss elever till robotar som under  er befallning alltid ska vara så speciella och käcka? Varför kan Midgård inte bara få vara Midgård, utan en massa patetiska påhitt och olustiga aktiviteter. Låt mig, under detta halvår jag har kvar, slippa uppleva något som ska efterlikna Amerikansk kultur. Låt mig slippa en påtvingad Midgårdsanda.
Tack för mig
/ Aggresiv Kvinna i Arena årskurs 3





Hade Beatles såna här problem? NEJ. Så Let. It. Be. bara.


Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: Alla fyra :) Men jag testa den med spets ;>

2009-12-10 @ 06:31:53
URL: http://ionas.blogg.se/
Postat av: M I C H A S - BLOGGEN OM ALLT MÖJLIGT !

SVAR : Hihihi ! :D

Ja, jag ska allt sätta mig med en " i love Erik " tröja framför tv:n då ! :D



hiih, ja visst jag älskar henne stort ! :d

2009-12-10 @ 08:53:57
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Unni

Sv: Jag vet faktist inte hur man tar bort streken under länkarna. De var min kompis som fixade något på min blogg så streken bara försvann.

2009-12-10 @ 13:43:46
URL: http://absolutunni.blogg.se/
Postat av: Nikolina

hahahha det där var taskigt sagt av mig. Men hon liknade en transa lite, :/

2009-12-10 @ 19:22:44
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Johan W

Suiting up in your ass!

2009-12-30 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0