Elva Tvelva

Ja, jag vet jag är dåligt på att skriva. Alltså inte dålig på att stava etc. utan på att skriva ner något i den här bloggen. Men jag har faktiskt väntat på att någon, eller möjligtvis jag, ska hitta sladden till digitalkameran. Skulle ju kännas onödigt att skriva om Trästock och inte lägga ut bilder förrän en vecka senare. Så nu kan ni njuta av en fin text med vackra bilder till! - dock är samtliga bilder överexponerade och både Anna och Veronica  har vitare hud än ett word-dokument, men för min del gör det inte så mycket eftersom jag framstår som brunare (vilket såklart är positivt, föresten var det ju inte jag som tog bilderna)
Veronica ja..nu som min vän behöver jag ju kalla hene vid sitt efternamn varje gång. Kändes faktiskt inte ett dugg konstigt att träffa henne. Enda gången jag skulle skrika hysteriskt och svimma, skulle nog vara  om jag träffade Elvis- för det hade varit jäkligt läskigt måste jag erkänna.
Dock hade hon en lite dryg attityd, men hon är ju stockholmare och sedan brukar jag också ha en dryg attityd. Hon gjorde i alla fall hela min sommar med ett väldigt bra uppträdande (vilket jag tackade henne för). Jag var dock i fel del av publiken eftersom jag var den enda personen som hoppade och skrek ut låttexterna där jag stod.
Bäst var helt klart Gammal Sång och sista låten Nöjd. Med det glesa antal låtar hon gjort så sjöng hon precis de jag ville att hon skulle. Ingen saknad, ingen glömd.
Resten av Trästock var trevlig. Blev dock inte många timmar där, eftersom jag slutade jobba 16.00 och började jobba igen 7.00 morgonen därpå (gick och la mig efter 02.00). Missade Florence Valentin- vilket kändes trist. Dock spelar ju Love Antell med Persons Pack som jag hade äran att se.
Träffade trevligt folk och njöt av bra musik, plus att vädret var perfekt. Fick även kanske en av de bästa komplimanger jag någonsin fått (åtminstone top 10) av en smått berusad yngling. Jag berättade att jag tyckte Veronica var "så jäkla snygg" och då svarade han "Men du är snyggare". - Den killen visste hur man charmar en kvinna. Tänk att vara snyggare än jäkligt snygg, det är typ så snygg som man kan bli?
Nej nu ska jag dra mig till sängen för att sova. Jobbar ju imorgon då jag egentligen skulle vara ledig- men vad gör man inte för pengarna? 









- Moto Boy såklart

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Katta ser skoj ut, men du måste skicka bilden till mig sen!



Min hud smälter typ in i bakgrunden :(

2009-07-22 @ 13:42:56
Postat av: Söfia

Katta ser alltid skoj ut, som ett pysko som ba: Hehehheheheeeeej!

Sure du får hålla dig inne på msn när jag är ledig from my workisch

2009-07-23 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0