En Spad Sådär Fyrkantiga

Så därja! Sol hela dagen, vilket har betytt solning för hela slanten. Låg praktiskt taget och solade (och var utomhus) från klockan halv tolv till fyra. Jag skulle vilja säga att jag är lika brun som förut, men det vore att ljuga. Nog har jag blivi sånär brun men tyvärr kan den inte mäta sig med min tidigare så underbara bränna. Men nu tusan ska jag få tillbaka den! Bring it on vackert väder!
Just nu lyssnar jag på Clash ,packar och funderar över om matbutiker har ett snygghetskriterium när det gäller sina anställda? Jag menar, vill man njuta av lite ögongodis behöver man bara gå in på närmsta ICA så får man syn på en riktig hunk som packar upp passerade tomater i prydliga staplar.
Om fallet är detta ( vilket troligtvis stämmer eftersom  jag sett minst två snyggingar i varje matbutik jag handlat i under sommaren) så klagar jag inte. Jag tycker det är oerhört affärsmässigt av köpmannakooperativen att anställa snygga personer som därmed lockar fler kunder. Hittils har jag inte avböjt en endaste gång när mamma frågat om jag vill följa med och handla.
Nåväl ska sluta dagdrömma och återgå till min packning. Fatta! Om två dagar kommer jag se U2...jag har knappt förstått att jag har biljetter till en av världens största band i historien. Detta är redan legendariskt..
Hare gött här i Västerbotten, hoppas det regnar och ni alla blir bleka hehe!
God bajj.



-Hmm..en kille jag träffat i sommar är oerhört lik denna Bono......

Kommentarer
Postat av: yo

jadu sofia, tiden rinner ifrån oss. blir det nåt sommardroskan?

2009-08-01 @ 02:09:09
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: Sofff

JAA ! det måste det ju! på fredag! malin sa att robin fyllde år så vi kunde dra ut nåra!

2009-08-12 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0