För Lång Eller Kort Eller Smal Eller Bred

Så här sitter jag hemma i bara nattlinnet framför datorn och lyssnar på Veronica Maggio, medan resten av Vännäs Kommuns invånare dräller runt på Vännäsdagarna för att köpa onödiga saker på marknaden och åka karuseller med extremt hög spykänsla.
Så vad ska jag göra istället? Jag menar,missar man Vännäsdagarna så missar men verkligen allting! ....har jag lärt mig . Men ärligt talat bryr jag mig inte. Har liksom aldrig funnit något nöje med dessa traditioner, därför äter jag hellre 101 mackor och diskar.
Sedan vill jag faktiskt bara ta det lugnt också, sova till halv ett och bara läsa bok resten av dagen. Mamma och pappa har klagat på att jag inte är hemma så ofta längre, och jag håller med dem. Därför kändes det otorligt skönt att kolla på Clintan igår i Gabbumonens säng och dricka milkshake hela kvällen. Ska även börja med lite körningsteori, jag måste verkligen ta upp det! För har jag inte körkort nästa sommar kommer jag bokstavligen flytta till Timbuktu- och då menar jag inte artisten utan det påhittade landet i Kalle Anka tidningarna (eller finns det på riktigt? Shit måste googla!).
Visserligen ska jag till Teg ikväll...eller jag tror i alla fall det. Det beror på hur trött jag är, för ekonomin är det ingen fara med. Har säkert lagt ut 300 kr på busspengar nu under sommarlovet. Jag är bussbolagets fröjd!
Mamma är föresten superduperfinilinis som ska köra till Skellefteå nästa lördag så jag får se Veronica på Trästock!
 Yey! En festival jag får åka på! Skitsamma om det bara blir några timmar (slutar jobba 16.00 och börjar jobba 7.00 nästa dag). Jag är överlycklig!
Sen har jag ju raderat min apberget användare. Det var som att komma till paradiset! Uppnå nirvana och vinna på V75- SAMTIDIGT! Sparade dock alla mina diarium först...det blev 59 sidor på Word.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0