Kattwalken

Jag höll inte mitt löfte. Jag är en äkta Vännäsbo nu....yes ni förstår vad jag menar: VÄNNÅSDAGARNA SÅKLART!
Det var absolut inte tänkt, jag svär vid min Hiros grav! Så här var det:
Jag åkte in till stan vid 19.50 efter att ha ätit middag hos några grannar, väl inne i stan köpte jag ett busskort med resor så jag kunde ta mig runt Umeå med ultrabussarna (Yey....). Nåväl, jag hoppade på 69:an mot Röbäck eftersom jag skulle till Teg (tro dock inte att jag ba, åh hoppade av vännäsbussen köpte busskort och ba åhh bussen är där, nu hoppar jag på! Utan jag fick vänta i tjugofem minuter på vasaplan....heh..funny). Klev därefter av på Ishallen och därifrån skulle jag orientera mig till Viktors (or whatever his name was...?) lägenhet. Hade stora svårigheter och trodde vänster var höger...Lyckligtvis kom han och hämtade upp mig. Annars hade jag nog hamnat i Finland.
Kunde dock inte stanna länge på partyyyt, kändes trist men jag kunde inte förmå mig att stanna och sova på en soffa där (kände inte typerna så väl- ja jag kanske är tråkig) och att ringa någon i stan " Tjebba! Jag skulle vilja sova hos dig..kommer där vi 4.00" lockade inte direkt heller. Så jag fick dra därifrån klockan kvart i elva för att ta mig tillbaka till vasaplan till min halvtolv buss. Kändes dock skönt att lämna det en aning, eftersom några av killarna där envisades att byta från (musiken jag valt) Nationalteatern mot Promoe..Yeah...................
Så jag åkte hem mot Spöland....TRODDE JAG! Katta skulle nämligen hämta upp mig i Vännäs...oh my goddd
 Helt plötsligt hade festen jag varit på blivit en förfest till Vännäsdagarna! Har ni hört något så hemskt!
Dock träffade jag (helt otroligt) trevligt folk där och stannade enda till efter två. Vi dansade med alla fulla 45+are mest hela kvällen. Inte det roligaste men....jag ångrar det faktiskt inte.
Jag är skamlig, det har jag alltid sagt.


Här är mitt diarium som hade mest kommentarer av alla mina diarier på apberget (hela 12 st..omg):


18o NU HAr de GÅTT FÖR LÅNGT

Skrivet 2006-10-18 20.22. 78 ord


Hej alla barn nu är det barnprogram, titta här vad farbror Frej tar fram!
En liten Darin och nu ska ni höra, vad man med Darin och köttkvarn kan göra.
Släng han i kvarnen och klibbeli-klabb,
så har du fått dig en liten kebab

sophia måste bli mogen¨men folk verkar gilla när man e dum mot stackaren darin

(AHHAHAHAHHAHAH

...cool jag var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0