Schallapengos (Jalapeños)

Ja detta kommer troligtvis bli det sista blogginlägget på..hmm..fyra dagar! Holy shit! Fast jag är ju i och för sig inte särskillt aktiv annars heller... Har en hel del saker på G. Så här inbokad har jag inte varit sedan Brad Pitt och George Clooney lagt ett upp ett schema om vilka dagar jag skulle umgås med vem- där 1987.
Imorgon ska jag åka till det vackra Norrmjöle till min kära vän  Annas stuga, efter det ska vi dra på 18års fest på fredag och på lördag blir det 20års fest för min del. Ja Sommaren 2009 är ganska aktiv helt enkelt.
Inte nog med att jag strövade en kortis med Nina på stan idag, hon köpte några plagg på Monki och sen smaskade vi i oss en stripsmeny var på Frasses...JA STRIPS! Jag har faktiskt hållt mitt löfte gällande att INTE äta hamburgare (på Donken, Frasses, Max eller liknande. Hemma hos folk går det bra...eller hemma...eh...). Vi hade en trevlig stund, även om den var kort och jag var tvungen att cykla tre kilometer i regn efteråt. Mycket kul!
Jag  har även tillbringat  min tid med en viss Björn.  Bla. hittade vi världens chillställe på Göteborgs whatever-its-name-restaurang/caféshitt- där har de nämligen hängmattor att erbjuda! Inte illa när man är lagom sliten och fått svälta i timmar...(tror dock man måste äta där för att ha tillgång till festligheterna). Detta var såklart innan det började åska så hiskeligt! Jag har dock glömt bort regeln gällande sekunderna det tar från dess att blixten synts tills mullret bla bla bla, vilket egentligen kan vara bra att kunna. Inte för att jag är rädd för åska....nej nej.......särskillt inte när man lyssnar på Led Zeppelin och Pink Floyd med ett glas rött vin i handen, medan blixtarna slår ner över Umeå och regnet piskar mot asfalten. 
Mycket "chillisch" och "softisch"- trots att jag tvingade stackarn att lyssna på Håkan Kråkan senare.
(och ja jag överdrev om regnet på slutet, det duggade ju bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0