Rett Ska Vara Rett

Är förjävla less på Daniel Lindströms reklam för sin nya sugiga singel "Saturday Night" som han gör reklam för med skamligt dålig engelska på Spotify. Det är så att jag vill gråta och slänga datorn ut genom fönstret till kalvarna på åkern brevid så de kan trampa sönder datorn tills Daniel inte hörs mer- men tyvärr är datorn alldeles för dyr för att bara slängas ut sådär helt utan vidare...
Det här är däremot musik, som jag dessutom döpt min blogg efter- eftersom jag, tro det eller ej,inte lyssnar så mycket på Håkan Kråkan anymore. Känns därför inte helt rätt att ha sin blogg döpt efter en sådan låt.
Möjligtvis att jag tappat gnistan för honom (bortsett från att jag delade honom med alla fjortisarna) eftersom jag inte sett honom live nu i sommar. Håkan live är nämligen något rent av uppfriskande för själen, som går rakt in i hjärtat. Jag behöver lite Håkan-Live för att få tillbaka gnistan. Men tyvärr ser det ganska mörkt ut i den frontern.
Första riktiga arbetsdagen idag föresten, gick riktigt bra och de där 410 kronorna för fem timmars arbete satt inte helt fel. Tråkigt nog så har jag fått ett nytt schema, som visar att jag inte kommer få jobba lika mycket som jag velat, men då har ni mer tid med mig hehe.Sen är jag ju ledig under visfestivalen på Holmön! Yey! Fast pengar....nåväl har endel på kontot just nu (Minus min nyköpta gbg-biljett) så jag klarar mig.
Längtar mer än någonsin till U2, som kommer ha ett asbra förband (oavsett vilket av dem som det blir). Laddar upp med I Will Follow - en av de bästa U2 låtarna helt klart (dock på något mystiskt sätt verkar de inte ha med den på sin setlist? Bono if you're reading this: YOU HAVE TO PLAY THAT SONG, FOR CHRIST SAKE!)
Göteborg här kommer jag!
Skellefteå här kommer jag!
Ja Trästock blir av, I love my life! Även om jag missar Florence Valentin, men nu ska jag inte klaga. Vinden vänder för mig- ahhh äntligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Me liiiiiiiiiike : http://open.spotify.com/track/68AgxGOQgd8X7LTacuWyv7

2009-07-22 @ 11:33:20
Postat av: Sofia

AHHAHAHAHHAHAHHAHA

2009-07-23 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0