Bängen Trålade

Tiden går sjukt fort. Snart är sommarlovet över och jag vill egentligen inte tänka på det, inte skriva om det, inte ens..eh..ja. Men det är oundvikligt. Om cirka tre veckor kommer jag återigen vara på Midgården..Det är så jag ryser av blotta tanken. Jag vill inte! Jag vill ha sommarlov minst två månader till! Då jag kan jobba, slösa pengar, hänga med folk, bada, gå ut med Hiro, äta en massa glass medan jag kollar på film, sitte inne och mysa när det åskar, gå ut på krogen (hehe), spela gitarr i hängmattan, läsa i en solstol på balkongen, baka rabarberpaj, gå omkring med flipflops, sola, sola och sola, fika hos farmor och farfar på deras veranda, njuta av musik utomhus någonstans, cykla i duggregn, ha på mig shorts fast alla tycker att det är kallt, grilla marshmallows..ja till och med vakna upp av att kalvarna klonkar med sina bjällror på åkern. Jag kommer sakna allting.
Nej, nu måste jag verkligen sluta, det är ju trots allt inte slut....än. Åker till Göteborg på torsdagsmorgon och är oerhört taggad. Måste bara tvätta kläder och packa, sen är jag redo för en trevlig helg. För att ja, såklart jobba på måndagsmorgonen.
Och eftersom tiden går så fort antar jag att det snart är jag som sitter där vid köksbordet på något ålderdomshem och snackar om proteständer och riktiga tänder. Ja jag kommer troligtvis vara en av lustikurrarna som svarar då någon frågar om det är mina egna tänder, att "Ja det är då inte någon annans!"
Hohoho så kul! Eftersom jag må ha löständer, men det är ju mina EGNA löständer.
Tänk så rolig jag kommer vara! Tror jag bara blir roligare med åren.

Well slut med spexandet, nu är det Zlatan till Barca på TV..Seya dudes!
Btw är denna låt som bregott på mitt tunnbröd. (vill dock alltid sjunga "Var det dig jag såg som ett spöke från döda Brunnar"- Drömmar och brunnar rimmar inte ens..)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0