Det Är Krig Och Politik Som Har Fördärvat Vår Jord

Kom just på en ultraviktig sak! Kanske den viktigaste saken under hela året, saken som berör oss allihopa.
Jag kommer som sagt vara i Karlstad över helgen, och vad händer i helgen...? JUST DET! EU-parlamentsval! Detta betyder alltså att jag inte kan rösta i Älvans hus här i Spöland som planerat. Utan måste då..? Ja vad ska jag göra då? Att rösta är för mig ett självklart,det är ju en del av själva vuxenhetsproceduren, om jag missar den så kan jag aldrig kalla mig mogen igen! Måste kolla upp..typ poströstning eller vad det nu kallas...

Hur som helst höll jag på att dö av skratt när jag läste MADS HOROSKOP (det är verkligen min humor opp i dagen). Dessa var de roligaste av dem alla:

Skytten
22 november- 21 december

Stjärnorna säger tyvärr inte ett dugg om din framtid, vilket kan bero på att du inte har någon- Det är till och med möjligt att du redan är död, och har glömt att meddela oss det. Var dock försiktig; kolla din status noga innan du beställer kremering.

Jungfrun
23 augusti- 22 september

Hjälp till hemma. Arbeta idogt på jobbet. Ge en mötande främling ett leende, och en mötande bil fingret. Låna en vän ditt öra, ett handtag och din bröstkorg. Ge blod. (helst på Blodcentralen)

Tvillingarna
22 maj- 21 juni

Efter åratal av fjäsk når du toppen av företaget-.Tvärr går det i konkurs i vår. Du har haft otur på sistone, och det beror på att den tagit slut. Du kommer har otur resten av livet, vilket lyckligtvis inte blir länge.

Kräftan
22 juni- 22 juli

Dina stjärnor står i samma läge som Vattumannen. Stenbockens och Skorpionens (vette fanken hur det gick till, men det förklarar varför du aldrig är orginell.) Läs de horoskopen istället, och välj de bästa bitarna.

Lejonet
23 juli- 22 Augusti

Dina stjärnor ligger så att om man drar en linje genom dem liknar det Göran Persson i profil, eller skåne, beroende på vilken vinkel man ser det ur. Det tyder på att du snart kommer köpa en oherrans stor bondgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0