Enrique Levererar

Detta oändliga tjat om att vara trött. Alla verkar vara trötta och jag är medlem i klubben, hedersmedlem helt klart. Har nyss kommit hem efter en heldag i solen- och blir man inte trött av att sola så är jag en sjungande babian. Jag följde med min syster och hennes pojkvän till hans typ eh...farbrors stuga utanför Holmsund. Den stugan var kanske världens snyggaste stuga! Jag ville bo där evigt, eller i alla fall aldrig åka hem. Dumt nog hade jag inte med mig badkläder...så där fick jag ligga kvar i solstolen och lyssna på rock-klassiker (som för övrigt spelar mer reklam än musik) medan de svalkade sig i det stora blå.
Känner nu, trots att jag är megabaotasupertrött, att jag måste ut och springa mina sex kilometer. Har nämligen bara ätit och druckit en massa skit- igen! Jag måste verkligen byta matvanor. Så som jag håller på kommer bara leda mig till fördärvet, det är vetenskapligt bevisat.
Där i stugan åt vi butterkaka, singoalla, macka med keso samt godis till fika. Efter det åt jag gushelov ett äpple. Sedan till middag blev det storbuffé bestående av korv med bröd toppad med ketchup, senap, bostongurka och keso, och som lite extra tilltugg CHIPZ!
- Gott tänker du. Gott tänker jag...Hmm... det var gott.
Lyckligtvis stod jag inte för kostnaden av all denna mat. Jag är nämligen spenderarnas spenderare- så nu måste jag hålla i plånboken. Jag gick nämligen ut på Rex igår- ja tänka sig jag KOM IN PÅ 20! Inte så konstigt egentligen..höhö..men det är ändå RE-spect. Det var verkligen en kväll att minnas! Kvällen då jag kom dit med en femhundring och ut med 240 kr.... Ja ni hör ju! Det är skamligt, särskillt efter att man vuxit upp med Lyckoslanten där Spara i "Spara och Slösa" tydligt visade att hennes levnadssätt var det bästa gentemot Slösa...
Träffade några coola kidz  vid namn PetterNiklas (petter och niklas) samt HIV-matte -som jag hade äran att döpa honom till. Det otroliga med Petter (och de andra-att de inte sprang iväg av skräck när de fick veta att jag var 91:a...) var att jag skulle gissa hans favoritband. Jag fick 10 försök på mig.
Efter att ha gissat på två väldigt oseriösa band så bad jag om en ledtråd- som löd " De är från Sverige". Jag svarade Mando Diao men det var fel. Sen...ba ba ba baaaaa sa jag Europe. Och ja tusan, det var banne mig rätt! Hur stora är oddsen? Jag är en stjärna när det gäller musik.
Nej..jag måste verkligen ut och springa nu.
Imorgon kommer jag göra av med minst 48 kr....jävla bussar till stan. De borde vara gratis! Man gör ju gott för Norrland, Sverige, Europa, Jorden m.m.

Kommentarer
Postat av: Anna

Europe, HAHA, åh gud. Mando Diao hade varit coolare. Fast. ehm, lite för bekant, kanske. Fast det hade varit weird om det hade varit typ Abba, EMD eller Sven-Ingvars. Det hade varit coolare om det hade varit... öh...

2009-06-26 @ 21:34:41
Postat av: Söfff

Hhahahahah! Men anna... kan alla de där banden verkligen jämföras med de legendariska europe? NEJ just det! Det fanns helt enkelt inga alternativ. Europe var ett självklart val för mig...

fast..EMD..ja de hade jag chansat på som andraval

2009-06-26 @ 23:24:21
Postat av: Anna

HAhah, jag menar bara att det var TUR att det inte var någon av de andra, för det hade varit läskigt.

Om en killes favoritband är EMD har han helt klart problem.

2009-06-27 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0