Nu Brinner Bananerna

Jag doftar rök, skog och nästan älg. Kort och gott kan man säga att jag doftar som en äkta norrläning, en norrlänning som är expert på att göra upp eld. (Det lönade sig helt enkelt att gå den där vildmarkskursen på elevensval i sexan.) Stolt kunde jag visa upp mina talanger för skåningarna/skånskarna (?)- som kom upp till Kattas 20 års dag, på vår utflykt igår ute i den vackra norrländska naturen. Dock, hur mycket vi än letade, såg vi inte en endaste älg, men det är typiskt när man väl vill se en älg dyker de aldrig upp- men när man är helt oförberedd så POFF kommer de fram.
Känner dock att min vildmarksanda sakta börjar försvinna (trots att jag inte duschat....hehe) här där jag sitter och kollar på televisionen. Fastnade skamligt nog för My Super 16 UK och som vanligt var det en bortskämd skrikande lätt överviktig tjej som skulle fixa vääääääääääärldens party. Förstår egentligen inte vad det är som är så tilldragande med den sortens program? Kanske för att jag själv aldrig kommer komma i närheten av att ha en sådan fest, göra entré med en rosa limo med två vältränade män i bara överkroppar som eskorterar mig in i mitt partytält med jacuzzi och rosa spotlights, eller få en egen lyxlägenhet i present av mina föräldrar? 
Nåväl, tjejen fyllde faktiskt 18 och fick ett totaly wonderful party och trots att hon skrek till alla och var allmänt dryg så hade hon världens snyggaste date (en snygg britt! helt otroligt! och han var inte den enda på den där festen, jag skymtade minst 4 st hetingar till.. fantatsiskt att se snygga britter) och alla älskade henne.
 Jag blev helt klart imponerad.


 






                                                                     
   

                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0