Spin My Wheel -Eller Inte...

Jag mår förtjusande bra, så här finfint har jag nog inte mått på flera månader! (ja trots att jag inte är på P&L- men jag kan ha det nice ändå)
Sen är jag ju faktiskt jäkligt brun! Har liksom inte tänkt på det, men nu när jag kom hem, cyklandes från rival-sidan av älven där jag spenderat nästan hela dagen vid vattnet - ja för att inte nämna med personer jag håller varmt om hjärtat, så kollade jag mig i spegeln..och då slog det mig! Jag är ju sådär brun som alla säger. Jag har färg- som jag sagt till Nina som definitivt är BRUN.
Så det gör faktiskt inget att mamma inte bjöd mig till Grekland,dit hon och Gabriel åkte i förrgår- utan mig för att jag inte svarat i min mobil, eftersom jag redan är brun.
Fast ja, azurblått VARMT vatten hade inte varit helt fel om jag ska vara ärlig.

Mitt löfte om att äta sunt är föresten helt klart bortglömt. Eller inte när  jag väl ätit allting... Det är typiskt! Varför kan jag inte tänka efter INNAN jag börjar äta (vräka) för att ge ett exempel, tex. Igår, Ben & Jerry glass (my two best friends), godis, 7up, en klunk cola, ohälsosamma limpor m.m.
Det är som om jag går in i någon form av trans när det kommer till mat och dryck. Det var tal om vattenmelon, men på något vis skippade jag och El Osito den idén..den var för "dyr" tydligen (fast jag hade ju inget med betalningen att göra eftersom- läs längre ner. Han stod för alla kostnader-en sådan "björn"tjänst!höhö). Sen drog vi oss till Östermalm där jag kunde gluffsa i mig alltihop! Ja..jag åt till och med upp hans godisar trots att jag nogrannt delat upp dem så att vi skulle få en av varje...
Den här bloggen ska nog läsas av alla med samma problem, de skulle bli så äcklade av det jag skriver att de totalt skulle undvika deras liknande matvanor...Synd bara att den inte funkar på mig.
En sak är i alla fall positivt med min hetsätning: Jag snyltar på allt. Får allting betalt.
Ja, vissa är lyckligt lottade när det gäller att vinna på andras bekostnader. Skamligt men sant.

...På tal om brun (eller inte):


Det är sorgligt. Michael Jackson, King of pop, the legend is gone.
Uppväxt med MJ som jag blivit var Beat It min favoritlåt när jag var liten..det är med sorg som jag lyssnar på den idag.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hur gör du för att få in YouTube klipp i inlägget? :D Jag har försökt olika metoder men jag lyckas aldrig :(

Hoppas allt är bra förresten! :D <3

2009-06-29 @ 18:38:51
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: gabbe

ditt fetto jag vil ocksa ha ben and jerrys!!! hahaha

manga halsningar fran grekland

2009-06-30 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0