All I Wanna Do Is....And A....And Take Your MoneyyyA

Jag och min älskade bror hade riktigt kul  nu innan middag, nämligen genom denna sida som säkert många redan testat på. Om inte så är jag villig att demostrera vid senare tillfälle, och ni kan sluta läsa nu också föresten!
Mamma var som helt i chock- mumlade något om djävulenstrick när vi frågade "Peter" vad hon höll på med, och fick svaret: Putsar en glasskiva.
Pappa var inte särskillt lugnare, han var helt säker på att det var genom ljudupptagning som "Peter" då kunde svara på frågan vad det stod på hans tröja "Skanska, Asfalt". Mycket kul! Kan dock erkänna att jag själv gått på samma trick, men det är en annan historia...
Detta lustiga trick rekomenderas till inte-alla-hästar-i-hagen-då-det-gäller-datorer-personer, men även andra....(eftersom ja,,,jag själv gick på det...)
Nåväl nu ska jag göra min matte uppgift som har väntat på att bli gjord i evigheter- stackaren! Ska dock inte ens på lektionen imorgon, skolkare som jag är. Men jag har varit en sådan duktig flicka att jag förtjänar att roa mig.
Adjöss Löss!

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, jag är så smart att jag inte ens fattar hur man ska göra, för jag får inga vettiga svar xD

2009-05-26 @ 18:32:02
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: Sofiaaa

Heheheh då ska jag visa dig när jag kommer heheh

2009-05-27 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0