Den Feta Ska Ut...

Måh vad skönt att dagens inskolning är över, dock ska jag ha en ny på fredag men tjänar man ca. 800 kr för varje gång så är det fettvärt. Vet exakt vad jag ska göra av mina inkomster, nämligen en tatuering (vet precis hur den ska se ut men måste uppleva Hultsfred först), en systemkamera och en RESA! Så är någon pepp att fara ut med mig där i Augusti så säg bara till, för det står högst på listan (även om jag skrev det sist heh..). Har möjligheten att fara med katta och Henrik- men åker endast med dem i krissituation. Är inte alltför entusiastisk till att åka med ett par...

Har upptäckt att jag säger att alla är feta och tjocka... Inte bra! Hela min familj, minus pappa och Hiro irriterar sig på att jag hela tiden beskriver personer som eh, ja överviktiga. Som Ellinor i Robinson..jag kallade henne FET! Hon är tusan på en öde ö och har inte ätit riktig mat på evigheter-och jag tyckte hon var fet..eller pluffsig. Dock verkade pappa hålla med mig.

Gabbo: - Sofia tyckte hon Ellinor var fet!
Jag: - Tyckte jag ju inte alls det! Jag menade bara att hon var lite mullig typ..
Pappa: - Men hon var typ fet! Tänkte på det tidigare, alla var smala utom hon


Föresten, läs dagens Rocky och Pondus, jag höll på att kikna av skratt

Kommentarer
Postat av: Anna

Du säger verkligen att alla är tjocka! Det är inte snällt!

2009-05-19 @ 14:59:38
Postat av: Soph

Jaa jag vet, det är fruktansvärt! Det är ju personer som inte ens är feta som jag kallar för tjocka. Som jag sa till hannes att jag tyckte Michael Bublé var fet..fast han egentligen bara är kraftig

2009-05-19 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0