If My World Stops Turning or My Legs Stops Working, Then I'll Still Feel Alright

Okej jag höll inte mitt löfte gällande att skriva varje dag. Typiskt att jag nämnde det, nåväl löften är till för att brytas höhö.
Nu ska dra till med lite ESC-skriveri. Ja den norska gutten var otoligt söt, det var han och trots att jag går omkring och sjunger "Im in love with a fairytale- even though it huuuuurts" så tycker jag inte att låten var så bra. Men det är jag mot resten av hela europa så jag får låtsas att jag tycker om den, yeah you go norge! heh.... Och som vanligt kom sverige där bland de sista krakarna på 20 poäng och neråt, det sög. Men eftersom låten också gjorde det var det nog rättvist.

...Ska jag avslöja en fruktansvärd sak! Lika bra att det kommer från mig istället för att det ska läcka ut på något annat vis! (gabbumonen hade nämligen tänkt skriva det på apberget, inte för att jag oroar mig så mycket över det. Men ändå!)
Jag Sofia Lindgren Cortés,18 år, tycker om Johan Palms Emma-Lee.
Det är något svängigt med den, satte på den på Spotify och lyssnade då jag borstade tänderna och då slog det mig att den fakitskt är bra. Ja där sjönk hela min teori om att jag "har bäst musiksmak".
Sen har jag lyssnat ganska mycket på Green Day. Ja jag kanske ska börja hänga med fjortisarna trots allt. Vi verkar dela allt utom normal ansiktsfärg.



Jag har i alla fall inte sagt att Videon är bra  eller att Johan skulle vara snygg heller

Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud! Han röst! Och nu menar jag inte "wow, vad underbart vacker den är", utan mer att han låter helt annorlunda. För övrigt är jag mycket besviken över beskedet. Jag drömde dock om Johan Palm inatt! Han hade stuga nära min, och jag blev irriterad på att han var överallt där jag var. Jag gick typ in i skogen för att slippa honom, och då var han där också! Jag tror dock att han representerade någon annan i min dröm..

2009-05-17 @ 20:16:58
Postat av: Sofia

yeah, den låter mycket misstänkt olikt honom- kanske just därför jag fallit för den.

Du med dina drömmar! du borde spela in alla på någevis och göra en film. det skulle bli en fantastisk succé!

2009-05-17 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0