Behöver Du Hjälp? Ring POLIA

Yes jag kommer skriva VARJE dag, bara så ni vet! Ägda alla blir. Det är bara för att mitt liv är så intressant och jag kan helt enkelt inte låta bli om att skriva om allt.
Har i alla fall hittat de perfekta byxorna för imorgon, LILA yes, Läderbrallor! Visserligen liknar de kanske mer Spice Girls stilen än Rednex "Cowboys" men det gäller ju att.. eh... ja ni vet! Och på tal om kläder så planerar jag på att beställa några av dessa tröjor från David & Goliath:



Ja jag tycker de är jätteroliga! Men något säger mig att jag är ensam om detta, jag är ju ensam om att tycka att min "What's worse than riding on the short bus? DRIVING the short bus"-tröja är lustig.
Dock är det så svårt att bestämma sig om vilken jag skall välja..jag menar det finns så många fler än dessa, Sen är det icke billiga och frakten- ajj ajj ajj! Så om någon vill beställa med mig så är det bara att säga till! Jag är villig paketdelare.

Nu ska jag lyssna lite mer på Cotton Eye Joe, plugga webbdesign, äta cookies och testa min nya läderbrallsoutfit!
Ska dessutom försöka att inte vara helskum i personer jag inte riktigt känner sällskap, men jag tvivlar på att jag kommer klara det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0