Pickalurven

Så där...då var det ABSOLUTA sista arbetet detta skolår gjort! Känns så otroligt skönteliskönt. Vilken lättnad! Vet dock att jag inte direkt ansträngde mig, men jag hoppas på ett VG i Webbdesign så det ska nog duga.
För övrigt känner jag mig hyfsat bra. Lite konstigheter som lurar under mossen men annars är jag oerhört taggad på allt. Ska nu på torsdag (som det verkar nu) åka neråt till Karlstad yeey! och senare i Juni ska jag och Katarina åka till Barcelona över hennes 20 års födelsedag! ÅÅÅÅH Mummsfilibabbbaaa! Det kommer bli Fiat Katta Barcelona- det är ju ingen direkt hemlighet att jag älskar Spanien (och allt som kommer på köpet höhö)
Känns som sommar redan nu, särskillt när det är 30 grader ute och man grillar marshmallows klockan tolv på natta som jag hade nöjet att göra i lördags. Min bränna är redo att bli ännu brunare, detta duger inte. Jag kan bli brunare och med min nya bok i hängmattan blir jag inte lika trött och less som jag brukar bli annars när jag ska sola.
En kort resumé över helgen: Mycket bra!

Katta - Sofia, har du hört?
Jag - Nä vadå?
Katta - Kungen ska typ komma till Sävar!
Jag - Va?
Katta - Kungen kommer till sävar!
Jag - Vem då?
Katta - Kungen!
Jag - Vilken kung?
Katta - Men kungen!
Jag - ...Elivs?
Katta - KUNGEN!
Jag - Vem är kungen? (funderar på om Katta menar Jerry Williams...)

Kommentarer
Postat av: Charlie

ELVIS, haha! ändå ganska bra tänkt :P

2009-06-01 @ 22:25:41
URL: http://kastakort.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahah jaa jag menar..han är ju kungarnas kung!

2009-06-01 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0