Som Nån' Kärring

Imorgon är det mattenationella. Taggat, känner redan hur de där fyra timmarna tar kål på mig. Det är inte lätt att ha svårt för matte i denna värld. Jag har sagt det förr och säger det igen, Matte är inte logiskt! ingenstans... De som anser att matte är logiskt TROR bara att det är så eftersom de vill vara smartare än alla andra, och låtsas att de kan allt, fast egentligen kan dom ungefär lika lite som jag- men får ändå rätt.
Men ja jag erkänner, jag skulle också vilja vara en av dem. I alla fall imorgon.
Har dock laddat upp med en coco eller vad den nu heter, hoppas på att den innehåller en massa algebra och linjäraekvationer...tyvärr stod det inget sådant på ingredienserna men man kan ju hoppas.
Skolan känns hur som helst väldigt otaggad. Jag som hade tänkt skolka idag, men gud straffade mig för mina hemska tankar! Så där fick jag sitta på spanskalektionen och skriva den nedrans uppsatsen av en bok jag inte ens läst ut. Tur att det gick bra...höhö
Är föresten expert på att låtsas låta rösten brytas. Gabriel visste nämligen inte vad det betydde, så jag sjöng "I will always love you" för att demostrera.
" And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiihhhiiiiiiiaaaaaaiiihhh " ja okej, det låter bättre än vad jag kan skriva.
Gabriel blev sjukt imponerad och trodde det var äkta, tyvärr fick jag erkänna att det var fejk. Han blev måttligt besviken men skrattade ändå.
Nej nu ska jag ta tag i den här fucking matten!
(Har fucking på hjärnan efter att ha visat alla olika versioner av Skogsturken till katta och henrik igår. Våra favoriter blev orginalet, fjällturken och skolturken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0