Tap Taper

Jag är en äkta seriekollare och då menar  jag en sådan som verkligen lever sig in i serien( snackar förstås om Tvserier, vet att jag nämnde Rocky tidigare..). Jag följer inte särskillt många serier, eller ser på tv överhuvudtaget. Men de som har nöjet att få min uppmärksamhet är Ugly Betty, Gossip Girl (som jag tyvärr missat ett flertal gånger nu), Robinson (som jag börjat se här på sista tiden) Sex and the city, hmm...och... eh Barcelona matcher såklart, typ filmer som går och typ eh alltid VH1 och VH1 classics såklart.
I alla fall...Som alla trogna tvtittare vet så var det Ugly Betty idag klockan 20.00, och O vad det var ett bra avsnitt. Ugly är egentligen  mycket bättre än Gossip -som jag kanske egentligen bara kollar på för att spana in hunkaran. Men jag är verkligen en typiskt tjejserieföljare. För jag ger ifrån mig läten, gör rörelser med kroppen (eh lät skumt) och viftar med händerna, blundar osv när det händer något väldigt intressant.
Som nu då Betty och Jesse kysstes, jag lät seriöst "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhh iiihiii" och som kramade om kudden av lycka. Pappa undrade vad jag höll på med, men vad skulle jag säga min förklaring skulle ju inte låta normal. 
Detta är enligt mig inte okej, särskillt inte när jag kollar själv. Önskade verkligen att jag hade någon att se med där under kyssen så jag kunde få "iiiiiiiiihhhh:a" med denne, men bajs. det hade jag inte. Och jag är töntig jag vet...

Känns som jag har flera saker på G just nu, ska ha inskolning så jag får jobba, kulturnatta, inspelning av videos, trummlektioner med Wonkis pontelipontus- som jag även ska träna med ,och sist men inte minst måste jag boka resa till Karlstad där jag äääntligen ska få träffa Alex igen måhååååå .. och möjligtvis Liza med. Mummaligen på det!



Kommentarer
Postat av: yo

trummor äger! sebbe här lärt mig lite så jag ska slippa skämma ut mig på musikpaketet till hösten. höhö. tjänar du bra på jobbet då?

2009-05-20 @ 20:47:15
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: Alex

Äsch då, sån är jag med! :D



Haha jaa!!! ÅH va KUL Det ska bliiiii!!!! :D <33

2009-05-20 @ 23:35:55
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: Sophh

Yo-Men cooling! trummor rox...Tja jag tjänar en riktig kosing egentligen!



Alex- DET KOMMER ÄGA :D jag läängtar

2009-05-24 @ 15:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0