Bring It On 2012

Klockan är halv fyra och det är redan kolsvart ute. Det låter oerhört gammalmodigt, men man blir verkligen snabbt trött och less när solen inte är uppe lika länge. Ja..med de här tankarna så börjar väl folk sätta på Animal Planet så fort jag vill kolla på tv.
Kan meddela att mina vackra filmstjärnor sitter uppe på väggen nu tillsammans med två LP-skivor. Ser riktigt snitsigt ut och jag känner mig väldigt duktig. Sådär duktig att jag skulle kunna vara med i Äntligen Hemma som Martin Timells inrednings partner. Tänk vad lite häftmassa kan göra! När jag sedan ändå höll på med att pryda mitt rum så städade jag lite på köpet. Förstår inte varför jag ständigt ska stöka ner? Måste ha med min schizofreni att göra, det har i alla fall mamma sagt.

Såg föresten 2012 igår (medan resten av Sveriges befolkning glodde på idol med munnarna fulla av chips) som var förvånansvärt bra. Undergång-och-kaos-filmer brukar inte ligga först på mina listor, men denna var verkligen till de bättre. Effekterna, handlingen. skådisarna, allt var verkligen noga genomtänkt och fick mig att sitta helspänd med uppspärrade ögon för att inte mista någon viktig detalj under filmens gång. Rekomenderar den starkt för alla er som också är lite nyfikna över jordens blivande undergång. Om jag dock fick välja ett sätt den nu skulle gå under, hade det inte varit så som denna film skildrar det...
Btw. spana in ryssen Sasha- ryskvodka i högklass minsann samt den kinesiska Dalai Lama lärlingen! Mums mums!




- John Cusack är ju aldrig helt fel heller. En stilig man, och en fantastisk skådis.

 




- Mitt nya läppbalsam är kanske minst lika bra. Helt klart värd de 98 kronorna jag lade ut. Mina läppar behöver verkligen dess jordgubbshelning likt Mayafolket behövde sin kalender..som dock tog slut- vilket mitt balsam likväl kommer att göra..


Kommentarer
Postat av: Tess

Hehe jasså varf då ? :) E du bra på bloggdesign ? :) Hihi Sjuk som ett troll å ska på kalas snart :D

2009-11-14 @ 16:43:31
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Åh, vad bra :) Jag har redan börjat prenumerera på din blogg! Ja, du skriver bara in min bloggadress i fältet uppe till höger, så kommer den upp och du kan klicka på börja följa eller vad det står :)

2009-11-14 @ 17:41:02
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Oj, en som inte gillar twilight? Det måste nästn vara rekord :D

2009-11-14 @ 21:14:46
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: karin

sv; jag tror inte det är helt samma sak men de båda är gott. Hehe börja inte med caféworld man sitter uppe lite för länge för att typ pajen ska bli klar. Inte bra.



Jag vill verkligen se 2012

2009-11-15 @ 00:30:24
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: Åh tack! =D Du kan ju alltid köra på båda två ;)

2009-11-15 @ 13:42:12
URL: http://hannajohanssson.devote.se/
Postat av: Vera

måste säga att det var trevligt att kika in på din blogg, ska göra det oftare men kan tyvärr inte hålla med om att 2012 var någe vidare!

2009-11-24 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0