En Kopp Till Att Slippa Diska

Idag röstar jag för mjukiskläder resten av dygnets timmar. Förhoppningsvis får jag spendera dem i sängen också, för här kommer inte mycket bli gjort. Vibb på msn får bli möjligheterna att kommunicera med mig för troligtvis somnar jag när som helst. Om mamma vill något får hon helt enkelt logga in på msn, vibba, och därefter skriva vad det nu är hon vill att jag ska göra, så ska jag fundera på saken.
Nu kanske ni undrar vad grunden till mitt slöa humör är. Jag svarar er att det är precis det ni misstänker, kanske något värre till och med.
Gårdagen vill jag helst glömma. Den var oerhört vacker i stunden, men såhär på avstånd ser den ohygglig ut. Jag kan säga att visst, Happy Hour- lyckliga timmen, är en fantastisk möjlighet för alla som kommit till stället liiite för tidigt, men sanningen är den att det bara är ett fult knep för folk att skämma ut sig i efterhand. Man tror att man sparar massa pengar men egentligen gör man av med mer än vad man skulle gjort vid det normala priset. Och vad leder då detta till? Jo, från yey-nu-är-det-fest-humöret till åh-nej-jag-vill-aldrig-stiga-upp-ur-sängen-ångesten.
Hädan efter ska jag ALDRIG mer uppleva Happy Hour utan att bära en tvångströja eller en tshirt med trycket " Alkohol får mig att strypa bartenders".




Mina stackars skor måste genomlida så mycket





Mormors gamla örhängen som jag fått ärva. Sällan jag använder dem, kanske för att de är för fina. De förtjänar inte mig som alltid har Made in China-plastsmycken från H&M eller liknande.






Kommentarer
Postat av: Anna

Det är väl snarare du som inte förtjänar DEM isåfall.. Men shit the same, nu ska vi inte märka ord. (jag har ett tvångssyndrom)

2009-11-15 @ 18:20:36
Postat av: Soff

Anna, det är inget tvångssyndrom, du är jungfru.

2009-11-15 @ 20:48:10
Postat av: Tess

Okej okej :) Du har inte lust att göra en header till mig ? :) Jaa de va jag :D och idag va jag på anställningsgrejjs:D

2009-11-15 @ 21:07:13
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv: Ojdå haha ;) Ja det tycker jag också! Bara man kommer åt med nageln lite så rivs dom upp... :P

2009-11-15 @ 21:20:21
URL: http://ericai.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Haha, härligt! Du kommer att älska det efter ett tag, det blir så mycket smidigare än att gå in på alla bloggar var för sig i hopp om att folk har skrivit något :)

2009-11-15 @ 21:42:19
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Precis ;))



Paradise hotel var kanon igår ;) Kul och höra allas självförtroenden ;))

2009-11-16 @ 10:52:18
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: karin

snygga skor kanske lite slitna men det gillas =)



Haha jag vet inte om min film var den bästa, min mobil har inte heller den bästa kameran.

2009-11-16 @ 19:57:16
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0