Nu Ska Jag Lämna Internetvärlden Tills Jag Åstadkommit Något Vettigt

Nu är det bråttom! Mer bråttom än att vakna 8.35 efter att man glömt ställa väckarklockan kvällen innan, rusat upp ur sängen och insett att alla vettiga kläder ligger i tvättkorgen- som är överfull, så man får ta något risigt plagg längst inne i garderoben. Därefter trycker man i sig en macka, rusar till toaletten för att ta bort det mesta av morgonmonster-looken, svettas, för att slutligen springa till sin destination och komma 15 minuter för sent.
Ja tänk er. Jag har mer bråttom än vad man känner i den stunden.
Ett tal, ett magnifikt tal ska vara klart och sitta som ett smäck tills på torsdag. Men vad gör jag? Vad gör den odugliga Sofia framför datorn istället? Joo...babblar på msn och skriver ett blogginlägg. Hur ska detta sluta? Det är ju mer spännande än ett avsnitt av Sunset Beach.



Är sådär lagom nöjd med Stones tröjan jag köpt på HM. Hoppas ingen kommer med en likadan, vilket vore otroligt eftersom HM-plagg sprider sig snabbare än svinis.




När man väl är i farten kan man även köpa några armband. Dock förstörde dem mina strumpbyxor. Förstår inte varför jag går under förbannelsen HÅLISTRUMPBYXORNAFÖRALLOÄNDLIGFRAMTID. Jag förtjänar det inte liksom..


Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Hoppas allt är bra med dig! :)

2009-11-23 @ 23:58:14
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Malin

Tunna strumpbyxor går ju sönder hur man än gör känns det som.. Köp tjockare, de håller bättre!



Och börja skriva på ditt tal nu! :P Vad ska det handla om då?

2009-11-24 @ 09:03:14
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sprutan känns knappt faktiskt,och den är ju gratis så man borde ta den :))



Jag hade oxå en bra helg; bio, träffa min syster och lite annat kul :D

2009-11-24 @ 12:38:23
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: natalij

sv ; hoppas att det gick bra i alla fall . du verkar endå vara en smart tjej så jag tror du klarar av allt (; vad gör du pinglan ? puss

2009-11-24 @ 13:58:27
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0