Eftersom Jag Är Så Oaktiv Kommer En Massa Info På En Och Samma Gång

..Ja lite som Per Gessles fantastiska låt som spelades stup i kvarten för några år sedan.
Nu kommer du som läser det här och jag bli BFF! (fick typ precis lära mig vad det andra F:et står för..hade gått och funderat på det i typ tusen år innan jag fick en snillerblixt. Hoppas bara att det stämmer)


ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? Ja...24 blygsamma år.
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är nog det bästa livet kan erbjuda.
När kramade du någon sist? Jag satt lite nära Linnéa och höll om henne med ena armen idag. Gills det?
Saknar du någon speciell person?
Ja Linn... Hade nog saknat Andreas Carlsson om vi känt varandra också.
Har du svårt för att bli kär? Ja, riktigt riktigt kär är inte min starka sida.
När kysste/hånglade du med någon sist? Typ i lördags/söndags.
Ångrar du det? Närrå
Är du singel? Yes, men det betyder inte att jag gillar Beyonces dänga!
När fick du senast en komplimang? Idag, om att jag "typ ritade" bra heh..
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej, HÅNGLA vore att ta i.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Ja, på jobbet en dag tuppade jag av...
Hånglat med fler än 50 pers? 39 avklarde 11 kvar heheh..kidding!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
Usch va hemskt..JA...
Gjort något riktigt dumt? Allt jag gör känns egentligen dumt.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, men dem har jag förträngt.
Varit nykter på nyårsafton? NÖÖÖE...klart jag har
Åkt ambulans?
Herregud. Det har jag banne mig inte gjort! Bara sett en..
Gjort nåt olagligt? Ja, jag har blivit skjutsad på pakethållaren av en tjej under 18..ajj ajj ajjdå!
Blivit polisanmäld? Inte än.
Slagit ner någon?
Inte direkt knytnäve, men de har då varit nära.
Skämts över dig själv?
Typ inte. Jo..nä..JO
Sagt jag älskar dig och menat det? Deep shit, yeah!
Tar du droger? Jo injeccerar antisvinis nu varje kväll.
Dricker du? Ja, man måste dricka för att överleva faktiskt.
Vilka kläder sover du i? Allt som inte är gjort av siden eller flanell.
Vad hatar du verkligen? Typ..människor som tror de kan frälsa alla.
Varit kär? Upp över öronen.
Är du ensam nu? Nä, jag och Arne Weise spelar schack..jo jag är ensam.
Vill du gifta dig?
Ja, vit klänning och 14 brudtärnor samt en äkta man.
Vill du ha barn? Två stycken. möjligtvis tre.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Måste vara en viss Sofia Cortés, hon bäddar aldrig!
Såg dig gråta? Många
Fick dig att gråta? Min finaste Linn.
Du delade en drink med? Nina..eller nej, jag drack nog allt själv.
Du gick på bio med? Edvin och popcorn i mängder.
Skällde på dig? Hiro. Voff voff!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nepps
Kramat någon?
Men den frågan var ju nyss??
Pussat någon? Nej, inte ens min Hiro. Kan ju pussa mig själv nu kanske.
Köpt någonting? Ja en macka samt en kaka i kafeterian.
Sjungit? På tok för mycket. Marilyn Monroe nyss tror jag faktiskt.
Saknat någon? Ja, men den var ju typ nyss också..hmm..

JAG HAR:
Digitalkamera?
Ja, men den är så pinsam att jag gömmer den.
Systemkamera? Sir yes sir!.
Telefon på rummet? Neep, sen funkar inte våra telefoner just nu...
Egen dator? Klå detta men jag har TVÅ.
Könssjukdom?
HIV +, fick diagnosen idag
Husdjur? Min beardie!
Bra kompisar? Yes! Inga dåliga hittills inte
Receptbelagda mediciner? Jag är typ friskare än nypressad apelsinjucie (som inte ger mig blåsor på tungan)

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: nja, det blir en helt annan version faktiskt. Lite lugnare. Lite som den här: http://www.youtube.com/watch?v=wcHNZVrxEts fast inte riktigt heller :P Men mer åt det hållet :) Jag ser nog inte lika galen ut heller, haha :)



Lycka till med talet!

2009-11-25 @ 23:06:20
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: aa det är så himla jobbigt när telefonen inte fungerar! Det är något med simkortet som har blivit knas :(

2009-11-26 @ 00:20:06
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/
Postat av: sara

på bikbok för 79 kronor :)

2009-11-26 @ 05:14:34
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/
Postat av: karin

du står emot mängden



ja men shit det blir en dyr jul i år...

2009-11-26 @ 09:30:58
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Trevlig läsning ;)



Hihi, min musiksmak varierar från dag till dag :)

2009-11-26 @ 10:09:09
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: natalij

sv ; hahah jag vill ju inte bli tjock du vet . Men vill ha lite mer rumpa och lår , tycker ja är as fint (: är jätte jätte smal tro mig . vad ska du hitta på idag då , skola antar jag ? puss

2009-11-26 @ 13:34:03
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Nikolina

haha rolig lista :D allt bra idag vännen? :)

2009-11-26 @ 14:38:51
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Jenni

det blir ju mer o mer plugg hela tiden hehe ..

Men att plugga och kolla på tv går helt bra, bara det inte är matte jag pluggar (:

2009-11-26 @ 15:37:52
URL: http://jmpk.blogg.se/
Postat av: Jenni

det blir ju mer o mer plugg hela tiden hehe ..

Men att plugga och kolla på tv går helt bra, bara det inte är matte jag pluggar (:

2009-11-26 @ 15:37:52
URL: http://jmpk.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jadå, det får du fråga ;P Jag försöker komma iväg 4 gånger i veckan nu. Det går ibland, haha. Har ganska nyss börjat med nytt träningsprogram för styrka, där jag kör två olika program en varsin dag typ. Det går faktiskt framåt och jag blir starkare, så det är kul!



Jag brukar få gå upp vid 7 varenda dag förutom på torsdagar, så jag vet hur det känns.. Men torsdagar är lite av min ta-det-lugnt-dag.

2009-11-26 @ 18:03:11
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0