Fredag Är Ändå Den Dagen Som Känns Bäst

Så var skoldagarna över och kvar återstår två lediga dagar- Vilket känns helt underbart! På lördag blir det troligtvis utgång och på söndag- farsdag-middag hos farmor och farfar. Kommer bli myspysigt, även om jag inte riktigt än hunnit med att köpa en present åt far, men det hinns nog senare. Farmors mat är ju att dö för och farfars "skämt" likaså.
Hur som helst så har och blir nog denna fredag en liten solglimt i en annars gråmulen vecka.
Skolans fredag är så fantastisk att jag bara älskar att kliva upp på morgon. Mina två lektioner bestående av Teater och Musik kan inte bli så mycket bättre. På teatern jobbade vi med scenografi och musik, vi gjorde en oerhört läskig scenografi där vi (iklädda våra egengjorda masker) i Majas mardröm dog och blev sedan djävulens lakejer, efter att han återupplivat oss. På musiken spelar vi Michael Jacksons Bad och det låter så bra som det bara kan låta. Måste ju själv skryta lite över min insats på synten. Jag spelar nämligen "blåsinstrument", låten blir ganska naken utan mig hehe.
Nej nu ska jag snart slita mig från datorn och blanda ihop lite dip och skära gurka som jag köpt. Känner mig så duktig som bjuder på sådant.

 

Snitsade upp mig och hade fluga idag, som jag köpt på Monki för 50 kr.

"Har ni maskerad idag också" frågade dock Gabbumonen när han såg min outfit.


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Ja, specsavers har nog alltid två för priset av en när det gäller bågar :) De andra är mycket diskretare, inte så markerat runt ögonen och ingen båge under liksom.. Tänkte att jag skulle ha dem mest och de andra som lite roligare. Men de roligare är bäst jämt :P Men det är ju inte så lätt att veta när man aldrig har haft glasögon tidigare..



Ja, det är superkul! Jag har praktik på gymnasiet just nu, det är så himla roligt! Känner att det är där jag vill hålla till sen :) Sån stor skillnad mot högstadiet.. Har haft praktik från ettan i grundskolan till trean på gymnasiet, så jag har testat allt :P

2009-11-06 @ 19:39:37
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: SANDRA

precis. skulle aldrig ta tillbaka honom :)

2009-11-06 @ 21:12:16
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: karin

sv; det kan nog ha en betydelse om man har en kompaktkamera.



Jag gillar din stil med flugan, skulle även fungera med en stor lös rosett =)

2009-11-07 @ 01:00:43
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0