Gödad

Inte mycket som kan klå en middag hos farmor och farfar. Möjligtvis en romantisk dejt med Johnny Depp på ett tak i ett vår-New York där det serveras vitlöksbröd och musselsoppa, men bortsett från det så är farmor helt enkelt guden. Kockar som Jamie Oliver, Gordon Ramsey och Per Morberg kan lämna stekspadarna på hyllan när farmor tar till kötbullarna.
Hur som helst är jag måttligt trött, vilket leder till en viss irritation. Trots mina sex timmars sömn så känner jag hur ögonlocken blir allt tyngre.
Gårdagen skulle bli en toppenkväll. Jag skulle vara ledig dagen efter och jag hade fixat sovplats. Ändå så var jag så opepp man bara kan bli. Inget dög och alla var tråkiga.. Ja vad kan jag säga. Vissa dagar saknar man bara energi.
Nu ska jag dra mig till pluggeriet som kallar och därefter mitt icke-intellektuella Gossip Girl på Kanal 5.
Åh gud vad jag tycker om TV ibland!



När jag borstar mitt hår blir det lika platt som Blairs.





Vem kan säga nej till Chuck Bass?


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: hehe, du hittar nog en kavaljer ska du se :) Sen är ju inte det allra viktigast direkt heller. Det är ju kul att få klä upp sig, bara det räcker typ, haha :P



Du, vad sägs om att lägga till varandra på bloglovin? Vi kikar ju ändå in i varandras bloggar rätt ofta :)

2009-11-08 @ 18:05:37
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: karin

sv; jo jag tänkte en som man knyter själv de är verkligen jättesnygga funderar på att köpa något svart sidenband.



Chuck är ju så sjukt sexig. Älskar gossip girl.

2009-11-08 @ 18:28:56
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/
Postat av: julia

svar: haha ja men visst! om man säger toppa 1 cm blir det typ alltid 5 eller nåt.. :s

jag kanske är lite tidig som börjar fundera på julklappar redan.. ;p



Åh chuck bass är så grymt het!

2009-11-08 @ 21:20:20
URL: http://frennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0