Helt FREAKIN' Amazing!

Jag är KLAR! FATTA JAG ÄR KLAR!!
Det är så jag vill springa runt runt, hoppa upp och ner, göra kullerbyttor, gå ner i spagat, sjunga We Are The Champions, hjula, göra andra akrobatiska rörelser jag inte kan, dansa hejfaderullan, skrika, skrika ännu mer! Men, uppenbarligen så skriver jag bara ett blogginlägg..
Nåväl, jag är (trots att jag inte gett ifrån mig ett ljud) överexalterad och känner mig sådär fint nöjd och belåten. Fattas bara att jag klappar mig själv på magen.
Det jävla_fucking_talet_91 är klart! Ursäkta bristerna i mitt ordföråd efter som jag tar till svordommar, men detta är verkligen en sensation!
Aaaahhhh..lättnadens suck är klar. Nu ska jag banne mig sova!

För att förstöra lite av all entusiasm och övergå till den normalt sura Sofia har jag gjort en lista över saker jag inte gillar just nu:
- Personer som har musikspelare på sina bloggar. För guds skull, man blir ju rädd när Black eyed peas börjar spelas sådär mitt från ingenstans.

- Twilight- böckerna har jag mer överseende med, men den här hysterin får mig att vilja flytta till Timbuktu. Ursäkta alla pattinson-och-allt-där-emellan-fans men nu får ni skärpa er, det finns viktigare saker här i världen än glittrande magar och dåliga skådisar.

- Elevråd - Främst eleverådet på Midgårdskolan. Ett meddelande till er: NI KAN INTE FRÄLSA OSS! Sluta amerikanisera vårt samhälle i Obamas namn! Vi klarar oss utan erat tjaffs om att vi elever är "hjärtat på en häst".

- Julen - Seriöst, det är en månad kvar! Kan du inte vänta lite grand i alla fall?

- Idol - Vill kräkas så fort jag hör namnet. Hela programet har tappat konceptet, allt från Tove Styrke till Jihdes patetiska skämt. Calle, Andreas och Mariette för all del, men sen kan programet gå under likt jorden 2012. Att Bagge saknas gör inte saken bättre..

- ITunes - Kan någon på denna jord förklara hur det egentligen fungerar? Och den största frågan av alla, hur fanken raderar jag låtar från min Ipod? VA? SVARA? Jag orkar inte med en enda Boom Boom Pow en gång till..

- Mig själv- Borde ta och skaffa ett bättre humör och lite positivare handlingar




Att mamma redan placerar ut tomtar och sätter upp julgardiner orkar jag inte ens kommentera. Hej Tomtegubbar slår i glasen! Nu har denna lilla tomtefarbror flyttat in...Välkommen..NOT


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi, jag hittade ett antal ytterligare outfits hos Forever 21 som jag vill ha :) Inte bra att besöka den hemsidan allt för ofta :S

2009-11-25 @ 09:54:48
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: natalij

sv ; HAHA du är as skön , jag hade nog också sprungit för livet ifall jag sätt gaga ute .. vad har du för dig pinglan ? puss

2009-11-25 @ 14:36:14
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: karin

det blir nig brustna hjärtans höst med lars winnerbäck. Han är väl i umeå i morgon dessutom, synd att det inte blir att fara dit.



Shit bara en månad kvar =D

2009-11-25 @ 15:26:51
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/
Postat av: sara

haha ja det är en sån som han har.

2009-11-25 @ 22:38:13
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Calle, Mariette och Andreas? Men Erik då? Nog för att jag är Calle-frälst nu alltså, men Erik då?

2009-11-26 @ 18:48:13
Postat av: hej

ÅÅ, midgårdsskolans elevråd kan ta sig

2009-11-29 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0