Kärleken Är Blind, Jag Vill Gärna Se

Fy fan för min dator. Här hade jag skrivit ett fantastiskt inlägg om hur det kom sig att jag satt här och gluffsade i mig fika helt gratis, sådär gratis utan att mina föräldrar inte ens betalat för mjöl, socker eller liknande ingredienser för att skapa ätbara go'saker. Men nu, tack var min dator, får ni inte veta hur det gick till. Att en av gosakerna var en hel rulltårta som jag fått av en liten etta som tiggde och bad om att jag skulle mottaga hennes gåva. Ädel som jag är, samt vuxen och mogen, så tog jag emot den och gav den unga flickan en klapp på kinden (typ).

Hade även skrivit lite om mina åsikter gällande gårdagens fantastiska match- El Clasico, där jag citerat min vägledare, mentor samt förebild- Alex Schulman. Vi delar nämligen åsikter om att man nu inte får använda sig av orden El och Clasico i samma mening. Sådär som att säga att man gillat Since you've been gone hur länge som helst men att ingen nu tror på en enbart för att Tove sjöng den i fredags. Här har jag vuxit upp med fotbollens Barcelona sedan barnsben- där utgår inte El Clasico. Men helt från ingenstans känner nu alla till denna matchernas match: fotbollsfantaster, journalister, mindre fantaster och övriga döda slänger ut sig orden som om det var något nytt, en sensation.
Detta är pinsamt.
Som min dator.
Ni är ovetandes om det fantastiska inlägget. Tro mig. Det var vackert.


 

Måste nu skissa upp kläder från en viss musikstil. Lutar just nu mot rockabilly, men vi får se om jag kan få inspiration från annat håll. Google is da sht..not.

 






Kommentarer
Postat av: M I C H A S - BLOGGEN OM ALLT MÖJLIGT !

SVAR : Haha , ja nu får vi allt se hur det blir , vem hejade/hejar du på ? :)

Lets see who take's the stage ! ;)

2009-12-01 @ 09:34:23
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Varför skissar du upp kläder?

2009-12-01 @ 11:07:55
Postat av: Soph

eftersom jag måste rita en akvarellteckning till teatern imorgon..ett arbete yah know. Väldigt väldigt formellt..typ..

2009-12-01 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0