Sofia Har En Massa Problem Men Väljer Att Sova

Som ni märker har jag fixat bloggdesignen lite. Ja jag är inte klar men nu orkar jag inget mer! Är helt slut efter en hektisk dag, så nu behöver jag vila.
Trots att jag inte ens pluggat till Natukunskapsprovet jag har äran att göra på torsdag och trots att mitt rum är stökigare än någonsin och jag ogillar att vara där inne, så ska jag gå och lägga mig.
Otränad men framför allt ointelligent som jag är, så började jag att cykla de där fem kilometerna till busshållsplatsen just i den skund som bussen går från Vännäs. Så med alldeles för mycket kläder samt otränade ben cyklade jag det snabbaste jag kunde och hann fram precis i tid för att lämna cykeln, låsa och därfeter springa och vinka till mig bussen.Väl inne i den hittar jag inte busskortet i min gigantiska väska där den skall finnas i en liten väska, busschauffören blir otålig och jag flämtar som en tjockis på Mc Donalds. Mina otränade ben viker sig, och när jag väl hittat busskortet samt stämplat, svänger chauffören till och jag håller på att ramla platt fall. Lyckligtvis har jag kvar en ynka snutt styrka samt värdighet och lyckas hålla mig på benen.
Så nu ligger jag här och funderar över när jag ska börja träna igen, eller vara lite lat och helt enkelt börja göra mig i ordning tidigare så jag kan ÅKA tidigare.

Ahh! Sitter just nu på mamma och pappas stationära datorn vilket betyder en massa gamla bilder.

Denna godingen hittade jag på min användare, det är så jag får rysningar av välbehag.


Kommentarer
Postat av: kamilla

Det blev fint!:)

2009-10-20 @ 14:52:33
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Sofia

men tack! :) efter mycket slit och ståhej får det vara så här

2009-10-20 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0