Du Måste Vara En Idiot Om Du Kallar Dig Klok

Ska sova nu, helt klart. Är dock orolig för mardrömmarna som säkert kommer dyka upp inatt, eftersom magen nu är full med ostkrokar och INTE chips...
Har inte riktigt förstått att jag är ledig imorgon. Det är som att mitt jobb och jag är lika självklara som mjölk och oboy, Paul McCartney och Beatles, reflexvästar och mörker, ärtsoppa och senap, hår och hårspray...
Och på tal om hår, mitt är heeelt platt och välkammat och rakt och glänsande. Tog nämligen initiativet att borsta det i söndags, efter att ha skippat den delen i säkert ett halvår- ja på riktigt, jag hade inte borstat det ordentligt på så lång tid- och sen söndags har jag kammat det varje dag. Jag ser ut som en helt ny person! Vet dock inte om jag kommer hålla detta, är hemskt lat.
Nåväl, ska sova som sagt, men måste bara lyssna på Ingentings Halleluja! en gång till, den är så underbar. Ni med spotify kan lyssna på den här.




Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha visst, han på pinanot är min!:)

2009-10-28 @ 12:45:21
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: natalij

sv ; aw okej , jag är också en ugly betty följare HAHA ! jag mår jätte dåligt är nog bakfull , huvudvärk och illa mående . Något bra tips ? Kram ;D

2009-10-28 @ 15:32:54
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0