Nej, Se Det Snöar

Så, snön har ankommit för att visa vart skåpet ska stå. Nu är det långkalsonger och polotröjor som gäller! Snart kommer jag försiktigt cykla de där fem kilometerna för att ta mig till bussen var dag, på en isig väg. Då vantarna  alltid tycks vara förtunna och mössan inte tillräckligt tät. Sen har jag den otorliga oturen att min näsa blir extremt (och då menar jag extremt som i SUPER extremt med stort X, ungefär som attraktionen på Grönan- minus att mitt extrema inte är lika kul) röd plus snorig.
Jag minns tiden jag alltid bar glasögon under min tidiga barndom- yes jag har glasögon egentligen men kör på linser. Varje gång jag klev in i skolbussen immade glasögonen igen och jag blev totalt blind. Snacka om nördproblem. En blind glasögonorm går in i bussen och vet inte vart denne ska slå sig ner, eftersom den ej ser vart det är ledigt eller inte.
Ja det är okej att skratta!
Hur som helst har det varit en jäktig helg, och just därför har jag ej haft tid att skriva på bloggisch. Jäktig p.g.a. ett arbete som kallat (men som jag nu efter många timmar både lördag och söndag har genomfört), plugg, samt sociala umgängen (vad kan bli mer socialt än korgenkrogen?). Sen har jag ljugit också, jag röstade på idol höhö. Men jag kan ju verkligen inte svika Nicklas, eller Erik....
Försökte hitta Nicklas på facebook stalker som jag är, men ty, den pojken fanns inte. Men jag ger inte upp! Jag ska ha alla jag drömt om.


 

(ja jag har fotat från tvn...)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Han är såå söt!

2009-10-20 @ 02:35:29
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oooooja! söt och absolutley wonderfuul! haha iäm in love

2009-10-20 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0