The Show Must Go On

Ja jag har varit väldigt väldigt oaktiv på denna blogg. Eller "väldigt väldigt" vore att överdriva, väldigt räcker nog för att spegla vad jag försöker meddela.
Anledningen till detta är dock att jag hade tänkt göra en ny blogg till mitt PA-100. Ja tro det eller ej! Jag ska driva en blogg som projektarbete, mer än så avslöjar jag inte, men nog kommer det bli forskning minsann.
Hur som helst så gjorde jag en ny blogg, fixade och trixade lite med designen och kände mig rätt nöjd, skulle enbart jobba med headern till bloggen på photoshop på skolan. Men, ja smart som jag är så glömde jag bort lösenordet till bloggen.
Jaha tänker du. Det är väl bara att skicka en förfrågan om att lösenordet är gömt så sänds det till epostadressen man angivit, men i mitt fall var det inte så enkelt. Efter att ha väntat en evighet på mailet där mitt lösenord skulle stå så gav jag upp, gjorde en ny "testblogg" för att se om jag skrivit fel adress när jag skulle göra bloggen. Och till min fasa så kunde jag göra den där tesbloggen (som jag förövrigt döpt till fritiofffffffff) vilket inte borde fungerat om jag registrerat epostadressen tidigare.
Så nu står jag här, med en startad blogg utom räckhåll. Vad gör jag?
Ja intelligent som jag är (ironi) så bestämde jag mig för att fortsätta på den här bloggen och hoppas att folk inte gräver allt för djupt bland mina tidigare inlägg.
Hoppas du fortsätter läsa. I need your support! Och nu jäsiken blir det en aktiv blogg kan jag lova!
Seya around.




Ja jag har varit sådär liten en gång i tiden. Dock lika glad, nu som då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0