I Still Haven't Found What I'm Looking For

Nu ska jag berätta sanningen om Herrfronten som så många funderar över hur det går för mig.
Sanningen är den; att jag inte har någon verklig Herrfront. Jag har valt bort den verkliga på grund av att jag tycker mig inte finna dessa verkliga män ute i det verkliga livet. Just därför håller jag mig till dessa fantastiska riktiga män jag vet att jag aldrig kommer att få (trots att varje man jag stött ihop med varit någon jag sedan innan fanstiserat om). Så när Alex Schulman och Andreas Carlsson kommer till Umeå- väck mig så ska ni få se på front! (Åh My God! Såg precis Andreas dra ner dragkedjan en bit på sin skinnjacka, Mums! Det är så jag vill se det en gång till, i slowmotion.)
Idol är definitv det bästa på Televisionen just nu. Blir less på alla som gnäller på juryn. visst visst de är lite smått elaka ,men när en lång gnällig typ med dålig hy börjar sjunga Tänd ett ljus, så kan ju ingen låta bli att skratta. Idol-nörd som jag är printar jag in varje audition i huvudet, där de stannar tills den dag jag bestämmer mig för att glömma dem. Fråga bara på om en audition från tidigare år så kommer jag till 87% säkerhet minnas den. Är expert på idolåret 2005. Började sjunga Escape med Enrique Iglesias idag vid matbordet för att hedra Måns Zelmerlöw som uppträdde med den under temat "Pop".

 

 

 

 

Vännäsby skola, sådana minnen.
Det är nästan så jag inte längtar tillbaka till högstadiet när jag hälsar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0