Hela Livet Var Ett Disco

Är oerhört glad här där jag ligger i sängen och tränar på mitt "fantastiska" Oscarstal.
Ska imorgon hålla ett tal om att jag vunnit en Oscar för "Bästa Kvinnliga Huvudroll", ändå låter allt så otroligt falskt att jag skulle klå Pinocchios näsa med hästlängder!(- och då menar jag inte det skulle vara omöjligt för mig att vinna en.) Jag kan inte överdriva förmycket för då skulle det endast låta hysteriskt "TAAAAAAACK,Åhhh så underbaaaaaaart, JAG VANN! hhhihihi", och om jag tar ner på det hela skulle jag bli för oengagerad " Eh.typ tack." Blir ju inte bra hur jag än gör! Att det ska vara så nedranssvårt att hålla ett lika bra tal som Adrien Brody. Sen har jag typ inga att tacka, eftersom jag inte gjort någon riktig film, så jag hittar på något trams och snackar en massa allmänt shit som låter djupt fast egentligen är töntigt.
Yes. Känner att det kommer gå bra. Har en alternativ plan B, som består av mitt gamla bröllopstal till det vackra paret Ulla och Kurt.
Hur som helst fick jag ett mycket glatt besked idag av min musiklärare (som jag endast haft en lektion med) vars namn jag inte kan, enbart initialerna GBJ.
Han ploppade nämligen upp från ingenstans idag när jag spatserade genom kafeterian på skolan. "Hej! Du gillade U2 va?". Jag fick något av en chock och måste ha sett helt förvånad ut. "Heeeej! Jaa...ehehe det gör jag". "Bra för jag hade tänkt att du skulle få sjunga One, och sen ska jag hitta någon på gitarr och piano så ska ni bli tre stycken."
Det är så att jag lyser upp nu när jag tänker tillbaka på det. Självklart svarade jag ja. Jag är the ONE för att sjunga ONE. Höhö ja där fick jag till den.
Bono, jag ska göra dig stolt.



Detta är kalvarna som håller mig vaken under nätterna.



...och det här är mannen.


Kommentarer
Postat av: yo

ey, musik och kommunikation på fredag :D tagga!

2009-09-07 @ 20:27:20
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: Sofiaaaa(lex schulman)

I knoooow! det är ju där jag kommer få sjunga ONE juuuu! tagga som fasikens fasa!

2009-09-07 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0