Dagen Börjades Med Att Medverka I Morgonpasset I P3

Är man kändis så är man.
Föddes med det här ansiktet och en charm som glittrar av guld, inget jag kan göra åt. Antar att det är en medfödd gåva som de övre makterna tilldelat mig, eftersom jag är den enda människa som kan klara av en sådan frestelse bortom allt vi kallar verklighet, nirvana och himmel.
Nej okej, jag ska sluta förhäva mig, jag har precis som er dödliga också ringar under ögonen, finnar och blek mage.
Hur som helst, varje morgon har jag på radion med p3 utsusandes ur högtalarna. Och just idag då jag skulle klä mig fick jag höra om dagens ämne, utskällningar. Min historia blixtrade till framför mina ögon och sekunden efter var datorn påslagen och fingrarna skrev ihärdigt ner berättelsen. Jag visste precis hur jag skulle formulera mig, fingrarna rörde sig som av sig själva. Det kanske inte blev perfekt, men det var tillräckligt för att få en inblick över denna ohyggliga utskällning jag erfarat. Här kan ni lyssna på programet, 05.20 in i programets tredjedel läser Moa upp mitt medelande- direkt efter Agnes storslagna hit.

 

Eftersom jag fått min lön idag, kunde jag inte låta bli att dra till med lite shopping, vilket slutade med att dessa skor fick följa med mig hem. Ack så fina de är. Perfekt till sommarens heta dagar.

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah, snygga! Synd bara att jag känner mig alldeles för lång för att ha sådana klackar.. :/



Jag har ju klassisk sång nu, så det är ett stycke av Händel, fint ska det vara, haha :P http://open.spotify.com/track/0PX3r4CzTG3pf2VR4lwffd om du har Spotify :)

2010-04-27 @ 14:07:22
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoho, jag är jätteseg, men jag började precis kolla på Jakten på Julia på svtplay. Var det dig jag såg i första avsnittet? :D

2010-04-27 @ 14:40:27
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0