Så Har Man Gått Och Blivit En Ebay-Shoppare

Här har man lovat sig själv att leva på fyratusen svenska riksdaler under hela månaden, och så vips! Skapar man ett konto på ebay, får syn på några fina klänningar och kaboom! Så har man brytit löftet gällande pengarna. Nej nej, jag menar inte att jag köpt kläder för fyratusen, men det här är ett stort steg i fel riktning. Inte nog med att jag helt spontant kilade in på Åhléns och köpte en fin läderväska för sjuhundra kronor igår, samt föll för cdons alla otroliga erbjudanden och slutade på en summa av fyrahundra kronor.
Det här är inte normalt för att vara jag. Jag var inte såhär förut. Då handlade jag på HM max en gång i månaden och mina köp bestod då av någon (ganska ful) tröja för hundrafyrtionio kronor. Nu har det här beteendet gått så långt att jag helt seriös planerar att köpa Kenzas skinnjacka! Vad är det med mig? KENZA, HÖR NI DET?! HON, KENZAS SKINNJACKA! Ja..men den är ju fin och så... DU KAN INTE STÖDJA HENNE! Men...det gäller ju bara en ynkapluttiluttig skinnjacka för ett helt reko pris..inget mer liksom...HERREGUD!
Ja, se, det här beteendet gör illa min själ.
(Glöm inte då heller de där kläderna från topshop jag enkelt klickade till mig...)
Så, nu ska jag betala för den fina sjömansklänningen jag budat och vunnit. Ser ändå det inte riktigt som en seger...


Snälla säg att den är fin och att jag kommer att använda den!



Kommentarer
Postat av: Felicia

åh herregudherregud!!!! jag har så länge önskat mig den perfekta sjömansklänningen, och där är den!!!!! du kommer definitivt använda den för det är sjukt fin :D (avundsjuk jaaaa!) hur mycket blev slutbudet? :D

2010-04-02 @ 13:09:41
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: julia

sv: men tack! gud så himla glad jag blir :D

jo, smink är verkligen något som jag brinner för och det är riktigt kul att hålla på med!

ett tips, bli medlem på Make Up Store och gå på deras klubbkvällar (dom har klubbkväll en gång i slutet på varje månad) på dom så är det jättebra rabatt på allt.

då kan man passa på att köpa en massa snygga ögonskuggor och borstar, ett måste är en hightech lighter köp en sån!

sen så är jag ingen proffs precis, läs bloggar så får du inspiration!

här är en blogg som jag läser dagligen! http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg



riktigt fin blogg du har!

2010-04-02 @ 18:51:49
URL: http://juliam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0