Vad Håller Jag Egentligen På Med?!

Jag är i chocktillstånd. Förstår inte vad som händer. Har himlen fallit ner och grisar fått vingar? Har Lugna Favoriter börjat spela In Flames och Tv4 slutat med telefonkostnader till Let's Dance? Har atlanten torkats ut och jordgubbar växt på björkar? Har jag faktiskt bokat tid för klippning imorgon halv elva?

På riktigt. Jag har inte klippt mig på över ett år. ETT ÅR. Och på riktigt. Jag har inte gått till frisören på säkert två år. TVÅ ÅR. Mitt hår är en risig hästman som spretar hit och dit. Men det är samtidigt så långt och fint. Nu kommer det bli kort, kort. Eftersom frisören kommer utbrista MEN HERREGUD! VILKET RISIGT HÅR! Nej du, jag måste nog klippa bort 60% av alltihop för att rädda dig från detta öde.

Sen är jag tråkig. Det blir ingen frisyr, bara toppning (dvs 30 cm som ska bort säkert.). Jag är en dum flicka som prioriterar balen och naivt tror att jag kommer ha en glamourös frisyr då att göra av allt hår.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: jo hon är väldigt finfinfin!!



nu ljuger du lite för mig, mitt påsklov SLUTAR idag. vilket betyder:

att jag är tillbaks till h e l v e t e t imoron.. hahaha



2010-04-05 @ 17:04:54
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hoho, jag brukar vakna en morgon och bara få panik om jag inte klipper mig. Det blir lite som en besatthet tills det är över. Lycka till!



Och Malmö är väldigt värt ett besök. Hur fint som helst och bra secondhandutbud och trevlig atmosfär. Hmm, jag har aldrig varit norr om Stockholm, eller karlskoga vilket som nu ligger överst. Vi kan ha en såndär life swap istället för wife swap i sommar.

2010-04-05 @ 19:11:01
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0