Får Jag Låna Dina Ögon?

Nog för att detta är ett citat, men jag frågar dig ändå? Kan dina ögon bli mina? Och när jag väl är igång...Kan inte din starka, friska kropp bli min? För, klart du vill ha ett par ögon som är inramade av en vacker lila nyans? Inte kan du säga nej till ett erbjudande gällande en slö kropp med träningsvärk och annan värk? Nä, tänkte väl det! Jaha. Fortfarande velig? Jag lovar dig, att efter du traskat runt på stan och spenderat en hel del av din skatteåterbäring på allt från rakblad till zombies -okej det var knappast brett- till chips (aah!) sedan se Trollkarlens Lärling ( BRA film!) med din kompis och åttaåringar i biosalongen och slutligen hamna på Umeås mysigaste och kanske bästa uteställe, ta bussen hem och vid avstigning RAMLA så att vänster knä färgas av damm och får ett tydligt pulserande sår- kommer du definitivt HALTA dagen efter!
Låter inte detta som ett toppen erbjudande? En deal? Åh du unge man har ett sinne för affärer! Klart och betalt (läs: bertatt'). Sugen på mer affärer? Hå hå, sikken rackare där! Självklart får du jobba istället för mig klockan sju imorgonbitti då inte ens kalvarna vaknat till liv. Synd att vi inte gjort affärer tidigare. Då hade du fått jobba från sju till tjugo idag. Nåväl. En annan gång kanske! Vi håller kontakten du och jag.

 

 

så hemskt tråkigt att inte ha någon kamera. ni får nöja er med mina ganska simpla filmsnuttar.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Oh, kanske ska se trollkarlsfilmen? Många säger att den är bra, jag är sjukt tveksam xD

2010-08-13 @ 22:34:04
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: MYMiC

HAHA, säger samma sak!

Fy fack vad disgusting alltså D:

2010-08-13 @ 22:37:51
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: ~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

Allt bra?

2010-08-14 @ 12:21:14
URL: http://hhannas.se
Postat av: Malin

Svar: verkligen! Fast nu är jag lite trött :P Men man blir ju skönt trött när man har tränat :)

2010-08-14 @ 20:36:38
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0