Trästock -Stjärnfallet Det Är Jag Och Du Är Himlen Jag Föll Från Den Dan

Trästock2010

Trästock var en massa öl med respektive burkar. Norrlänningar. Politik. Glädjedödare. Lyckobringare. Cigg. Musik. Förtäring. Sol. Villovägar. Skratt. Brännässlor. Halsdukar. Bilar. Kärlek. Smink. Blommor. Pussar. Ansikten. Myggbett. Skrik. Hej.

 

That's it folks. och nu ska jag hosta lite. kanske gå på toaletten och kanske äta något. eller nej. får inte. måste. låta bli. menar...träna. ?. (sjukt jobbiga och tråkiga bilder. men vad gör man inte med en digitalkamera?)

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh, men detta verkar ju helt underbart. Jag är inte alls avundsjuk. Hmm, jag hade väl kanske min chans på Emmaboda, som inte är så långt härifrån. Jag missade den, skyll mig själv.



Haha, om jag ska vara ärlig tror jag inte det är så mycket min kamera som blivit bättre, snarare mina bildredigeringskunskaper. Och kanske även min bildkomposition och lite kamerateknik. Däremot har ju bilderna blivit massa gånger bättre sedan jag gick över till systemkamera. Så om du är intresserad av foto och vill utvecklas så kan jag rekomendera det. En nikon d3000 har jag, den funkar utmärkt och är en av de billigaste systemkamerorna. Lätt att använda, och så kan man ju såklart byta upp sig i objektiv.

2010-08-05 @ 23:23:09
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha så jävla chill video! Jag måste ta och sätta ihop det jag filmade också..



Det är roligt att man kan se mitt sår på näsan från solglasögonen på sista bilden. Fagert.

2010-08-06 @ 00:42:30
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad snygg Katta vad i kort hår!

2010-08-06 @ 19:17:41
Postat av: karin

riktigt härligt var de på trästocks :) tycker även de var lite komiskt att jag var smått med i din video :P står längst fram på moneybrother med 2 killer en med krullhår och en med mörkare ;) typ där vid 0.20



sv; jo det går att göra gifbilder i photoshop fast de är ändå lite jobbigt men ska typ ha de olika bilderna i olika lager :P testa att googla de så kommer du säkert fram till en bra lösning på hur du gör gifbilder

2010-08-08 @ 01:54:50
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0