HAR HEMSKT BRÅTTOM NU!

Är jättekissnödig så måste skriva fort fort fort.
Har kanske inget att skriva egentligen. Varför prioriterar jag ett blogginlägg framför ett toalettbesök? Ett inlägg som kommer finnas kvar även om jag kilar iväg och pudrar näsan i någon minut? Herregud. Jag måste gå! Jag sprängs! SPRÄNGS! Ändå sitter jag bara här och skriver det istället för att göra någonting åt denna smärta. För det är ju en smärta. Man plågas ju rent av av att vara kissnödig. Fokus på omvärlden ligger på noll komma noll, minkarnas fruktansvärda livsförhållanden på pälsfarmarna är i detta nu ingenting jämfört med mitt behov av att gå på toaletten. Nej. Kan inte gå utan att säga något vettigt. Hmm...Tänk fort! Tänk Fooooort!
RÖSTA INTE BLÅTT!
Det bästa jag kunde komma på. HEJDÅ!
ps. videon jag lägger upp fanns här på inlägget INNAN jag blev kissnödig. Så ni inte tar mig för masochist (minus sex). Gaaah! Måste gå. NU! ds.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det var ett bra snabbt budskap tycker jag!



Att vara hemskt kissnödig är en riktig pina!

2010-08-11 @ 19:53:12
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahahah, det är så jobbigt att vara sådär kissnödig! xD och jag tycker du framförde ett mycket viktigt budskap!! (y)



sv: typ TACK :D haha. jättebra sida faktiskt, förklarar det smidigt och bra! haha, jadå, mina säsonger är också helt lagliga, ojjaaaaa! x)))

2010-08-11 @ 21:37:48
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: yo

du är typ som de där bloggarna som lägger upp ett inlägg på morgonen: "alltså, jag har försovit mig! är sjukt stressad så jag slänger bara upp ett snabbt inlägg innan jag drar. dagens outfit kommer senare, puss!"

2010-08-12 @ 00:14:02
Postat av: felicia

Men det var ju ändå något bra du fick ut. Och nu lät det ruskigt uttänkt "fick ut".. Hoppas du hade det bra på toa i alla fall.

2010-08-12 @ 23:51:55
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0