V- v- v- v- videoB L O G G

Följ med under fem häpnadsväckande och fängslande minuter då Sofia sitter på sin balkong och berättar om sitt fascinerande liv. Inte många som kan föra ett samtal med sig själv i den klass som Hon gör, vilket för tankarna till Kate Winslet i Titanic även om Sofia här, inte är lika glamorös. Men låt oss se bortom det och fokusera på det magnifika hon förmedlar med hjälp av så lite.
Bered er på en film där sanningen blottas både till utseendet (med tanke på huvudpersonens nyduschade ansikte som just drypt av svett) och själsligt. Detta får du bara inte missa!

 

ps. Om du klarar av hela videon utan att framföra gäspningar,  suckar,  stela blickar mot klockan  eller hotmail (inte HOTmail utan HOT som att HOTA) till skådespelerskan kan du vinna fina priser på www.duklaradedethela.org. ds

 


Kommentarer
Postat av: felicia

Haha! Konsten att hålla en dialog med sig själv ska då sannerligen inte underskattas. Och jag älskar att du ärlig om duschandet, vi är många om är med dig!

2010-08-14 @ 22:55:26
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: haha ja de var sån skillnad på dom svenska jämfört me dom kinesiska ;D ska du på kräftskiva i sommar? :)

2010-08-15 @ 09:58:26
URL: http://jonnalund.blogg.se/
Postat av: Browni

ja, haha, vi fick nästan soppa torsk och allt jag skulle köpa på IKEA var typ slut, men kanske lika bra det, köpte för en tusen lapp på en massa små saker så :D



Haha, såg HELA klippet, och jag är väldigt dålig på duscha på sommaren.. vet inte om du var ironisk eller så i videon, kunde inte riktigt bestämma mig :P

Men det är inte jag, så jag får skylla mig själv för mina finnar i pannan och på ryggen!

2010-08-15 @ 16:08:11
URL: http://browni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0